امروز معامله‌گرها ۳۹۰میلیارد تومان سهام گسترش سرمایه‌گذاری ‌ایران‌ خودرو خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۳.۳درصد از کل سهام معدنی دماوند معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و ۹۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خگستر»، «وساپا»، «خودرو»، «ورنا» و «خساپا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در آخرین روز هفته معادل ۳۹۰میلیارد تومان سهام گسترش سرمایه‌گذاری ‌ایران‌ خودرو دست به دست شد، سرمایه‌گذاری سایپا پس از معاملاتی به ارزش ۲۳۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ایران‌ خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام پتروشیمی آبادان (شپترو) با رشد ۱۵.۹درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که هزار و ۳۵۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «سرمایه گذاری‌ها» با معاملات ۴۸۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۳.۳درصد از کل سهام معدنی دماوند (کدما) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۷.۸درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هفت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۴نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 01.02.07

رتبه بندی ارزش معاملات 01.02.07