خالص سفارشات خرید سهام به ۴۶۰میلیارد تومان می‌رسد. «خودرو و ساخت قطعات» با اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف چکارن به ۴.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۱۰ جمع صف‌های خرید حدود ۴۸۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۲۴میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۴۶۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «وپست»، «خکاوه» و «چکارن» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پست بانک ایران، ۴۶میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «انرژی۱»، «سکارون» و «نمرینو» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۵۰میلیارد تومان (۵۱درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۴میلیارد تومان (۱۰۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۴نماد و حجم صف‌های فروش در یک نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف چکارن به ۴.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» بااقبال‌ترین صنعت امروز با خالص خرید ۸۳میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۸۰میلیارد تومان می‌شود. از سویی دیگر گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» با تقاضای فروش ۱۶میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدImage 2-minImage 1-min