خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۷۹۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت خودرو و ساخت قطعات به ثبت رسید و همچنین سهام سرمایه‌گذاری‌ رنا، ۱۷۰میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید بیش از ۷۹۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش یک میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود ۷۹۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «ورنا»، «وساپا» و «خگستر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری‌ رنا، ۱۷۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۶۴۴میلیارد تومان (۸۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۱نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف «ورنا» به چهار درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

»خودرو و ساخت قطعات» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۳۹۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۱۵۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» با بیشترین فشار فروش مواجه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

Image 8

Image 9