۰ نفر

به دنبال عرضه سهام سرخابی‌ها؛

زمان سفارش گیری پذیره نویسی سهام استقلال و پرسپولیس + جزییات

۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۳۴
کد خبر: 617781
زمان سفارش گیری پذیره نویسی سهام استقلال و پرسپولیس + جزییات

دوره سفارش‌گیری سهام استقلال و پرسپولیس از ساعت ۹:۳۰ تا ساعت ۱۱:۳۰ خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ شرایط پذیره نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با سفارش‌گیری از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ به روش ثبت سفارش اعلام شد.

پذیره‌نویسی سهام جدید استقلال و پرسپولیس ناشی از سلب حق‌تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) و فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) به ترتیب در قیمت‌های ۲۹۱ و ۳۳۸ تومان انجام می‌شود. 

مدیریت عملیات بازار فرابورس در این خصوص خبر داد: پذیره‌نویسی یک میلیارد و ۲۳۶ میلیون و ۹۹ هزار و ۶۵۶ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران در نماد "استقلالح۱" و یک میلیارد و ۳۴ میلیون و ۸۴۰ هزار و ۵۶۷ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس در نماد "پرسپولیسح۱" ناشی از سلب حق‌تقدم از امروز به روش ثبت سفارش در تابلو نارنجی بازار پایه آغاز می‌شود.

دوره سفارش‌گیری از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ است.

پذیره‌نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق‌تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس در قیمت‌های ۲,۹۱۰ و ۳,۳۸۷ ریال انجام می‌شود.

حداقل سهام قابل خریداری توسط کدهای معاملاتی حقیقی و حقوقی یک سهم و حداکثر سهام قابل خریداری در نماد "استقلالح۱" تعداد ۱,۰۳۰ سهم و در نماد "پرسپولیسح۱" تعداد ۸۸۵ سهم است. کارگزاران باید امکان خرید با شرایط مذکور را در سامانه‌های بر خط ایجاد کنند.

ارسال سفارش خرید از طریق دسترسی برخط، برخط گروهی و ایستگاه‌های معاملاتی (نامک) مجاز است. همچنین ارسال سفارش‌ها از طریق پروتکل FIX امکان‌پذیر خواهد بود.

متقاضیان تنها می‌توانند یک سفارش فعال در هر نماد در سامانه داشته باشند. ویرایش حجم یا حذف سفارش فقط در زمان تعیین شده توسط ناظر مجاز است و پس از پایان زمان پذیره‌نویسی امکان ویرایش یا حذف سفارش وجود نخواهد داشت.

کارمزدهای پذیره‌نویسی سهام از خریداران و براساس ضوابط مصوب سازمان بورس اخذ می‌شود. لذا خریداران علاوه بر مبلغ خرید، مبلغ کارمزد پذیره‌نویسی را پرداخت می‌کنند.

خرید سهام مورد پذیره‌نویسی با استفاده از کد خرید گروهی ممنوع است.

عامل پذیره‌نویسی در نماد "استقلالح۱"، شرکت کارگزاری بانک دی و در نماد "پرسپولیسح۱"، شرکت کارگزاری بانک سامان است.