امروز معامله‌گرها ۱۴۰میلیارد تومان سهام پویا زرکان آق دره خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه استخراج کانه‌های فلزی تعلق داشت و ۵.۴درصد از کل سهام صنایع جوشکاب یزد معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در بورس امروز، در مجموع حدود دو هزار و ۷۲۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فزر»، «وبملت»، «فولاد»، «فملی» و «تجلی» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته معادل ۱۴۰میلیارد تومان سهام پویا زرکان آق دره دست به دست شد، بانک ملت پس از معاملاتی به ارزش ۱۱۰میلیارد تومان دوم شد و سهام فولاد مبارکه اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «استخراج کانه‌های فلزی» تعلق داشت به طوری که ۳۳۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» با معاملات ۳۲۷میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۵.۴درصد از کل سهام صنایع جوشکاب یزد (بکاب) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۰.۴درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در دو سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۰نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.11.30

رتبه بندی ارزش معاملات 00.11.30.g