افراد حقیقی امروز ۱۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه انبوه‌سازی، املاک و مستغلات و همچنین سهام پتروشیمی فناوران بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ در بورس امروز حقیقی‌ها حدود ۱۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد سه هزار و ۷۹۰میلیارد تومان بود و افراد حقیقی ۸۴درصد یعنی سه هزار و ۱۷۰میلیارد تومان سهام خریدند.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات»، «محصولات شیمیایی» و «خودرو و ساخت قطعات» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «فلزات اساسی» و «استخراج کانه‌های فلزی» به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «شفن»، «ثشاهد» و «سمگا» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «برکت»، «پاکشو» و «شفنح» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت پتروشیمی فناوران معادل ۷۷میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی گروه دارویی برکت با برتری ۲۴میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۵۴نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۷۲نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۳۲۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۲۸۰میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

حقیقی حقوقی 00.08.26

تغییر مالکیت صنایع 0.08.26