۰ نفر

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(۳ شهریور)

فولاد مبارکه آخرین روز هفته را با سرخ پوشی و خروج پول به پایان رساند

۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳
کد خبر: 556380
فولاد مبارکه آخرین روز هفته را با سرخ پوشی و خروج پول به پایان رساند

سهام فولاد مبارکه اصفهان، در بورس امروز حدود یک درصد افت را تجربه کرد. همچنین فولاد با حدود ۳۶میلیارد تومان، سومین نماد با بیشترین خروج پول بود.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، برخلاف روز گذشته، سرخ‌پوش شد و حدود ۰.۸ درصد افت کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت و سومین نماد با تاثیر منفی بر شاخص ثبت شد(۷۳۱واحد).

«فولاد» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۱۲۶۰تومان آغاز کرد. قیمت این سهام ابتدا روندی نزولی در پیش گرفت و به محدوده ۱۲۲۰تومان نزدیک شد. سپس روند صعودی خود را آغاز کرد و در محدوده ۱۲۴۰تومان به کار خود پایان داد. این نماد با حدود ۳۶میلیارد تومان سومین نماد بورس امروز با بیشترین خروج پول بود.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۴۶۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۰.۱درصد کاهش یافته است. همچنین بیش از ۱۲۲میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۳۷۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۱۵۱میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۵۵درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۴۵درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۹۷میلیون برگه سهم(۷۹درصد) را اشخاص حقیقی و حدود ۲۵میلیون برگه سهم(۲۱درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۹هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها حدود ۱.۶میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها ۱۴هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها ۹۶۷هزار سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فولاد3شهریور