۰ نفر

اگر سهام برکت دارید، بخوانید(۱۳ مرداد)

برکت با صف خرید به تعطیلات رفت

۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۹
کد خبر: 550825
برکت با صف خرید به تعطیلات رفت

سهام گروه دارویی برکت در آخرین روز هفته به سبزپوشی خود ادامه داد و به صف خرید نشست. برکت با جا به جایی ۴۴میلیون برگه سهام، حدود چهار درصد رشد کرد.

اقتصاد‌آنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت گروه دارویی برکت مانند روز گذشته سبز‌‌پوش شد و حدود چهار درصد رشد کرد. همچنین «برکت» در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«برکت» معاملات خود را به صورت متعادل و در محدوده ۳۸۰۰تومان آغاز کرد. در نیمه اول بازار، معاملات نزدیک به همین محدوده قیمتی ادامه یافت. اما در نیمه دوم بازار، روند صعودی آغاز شد و این نماد به صف خرید نشست. بدین ترتیب «برکت»، آخرین روز هفته را در محدوده قیمتی ۳۹۵۰تومان و با صف خرید سه میلیونی به پایان رساند. گفتنی است این نماد در بورس امروز با خروج پول حدود ۱۱میلیارد تومانی مواجه شد.

سهام گروه دارویی برکت در آخرین معاملاتش به قیمت ۳۹,۵۴۰ریال معامله شد که نسبت به دیروز پنج درصد افزایش یافته است. همچنین حدود ۴۴میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران جا به جا شد و با قیمت پایانی ۳۹,۱۵۰ریال به کار خود خاتمه داد.

ارزش معاملات امروز «برکت» به حدود ۱۷۴میلیارد تومان رسید. ۹۱درصد خریداران حقیقی‌ها و ۹درصد آن‌ها حقوقی‌ها بودند. بیش از ۴۳میلیون برگه سهم(۹۷درصد) توسط افراد حقیقی‌ها و و حدود یک میلیون برگه سهم(۳درصد) توسط کدهای حقوقی به فروش رسیدند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۶هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۲۶۷هزار سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها نیز ۶هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها ۱۰۸هزار سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

برکت13مرداد