امروز معامله‌گرها ۳۱۰میلیارد تومان سهام ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۳.۶درصد از کل سهام صنعتی دوده فام معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و ۳۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فملی»، «شاراک»، «فولاد»، «شستا» و «شپنا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در آخرین روز هفته معادل ۳۱۰میلیارد تومان سهام ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ دست به دست شد، پتروشیمی شازند پس از معاملاتی به ارزش ۱۴۰میلیارد تومان دوم شد و سهام فولاد مبارکه اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام فرابورس ایران پس از بازگشایی ۳۳درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام کارخانه های صنعتی آزمایش (لازما) با افت ۳۲درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۹۹۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۷۳۰میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۳.۶درصد از کل سهام صنعتی دوده فام (شصدف) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۱.۹درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در چهار سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۸نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.05.06

رتبه بندی ارزش معاملات 00.05.06.gif