۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام برکت دارید بخوانید(۲۳تیر) / برکت برای سبزپوشی خیز بر می دارد؟

۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۹
کد خبر: 545030
اگر سهام برکت دارید بخوانید(۲۳تیر) / برکت برای سبزپوشی خیز بر می دارد؟

سهام گروه دارویی برکت در آخرین معاملات سبزپوش شد اما در مجموع ۰.۳درصد افت قیمت را تجربه کرد.

برای اطلاع از به‌روز‌ترین اخبار بورس و فرابورس تهران اینجا کلیک کنید!

اقتصاد‌آنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت گروه دارویی برکت مانند دو روز گذشته سرخ‌‌پوش شد و ۰.۳درصد افت کرد. همچنین «برکت» در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«برکت» معاملات خود را به صورت متعادل و در محدوده ۳۹۰۰تومان آغاز کرد. ابتدا روند خرید و فروش این سهام قیمت آن را تا زیر محدوده ۳۸۰۰تومان پایین آورد اما پس از آن روند صعودی در پیش گرفت و در همان محدوده ۳۹۰۰ به کار خود پایان داد.

سهام گروه دارویی برکت در آخرین معاملاتش به قیمت ۳۸,۹۸۰ریال معامله شد که نسبت به دیروز ۰.۵درصد افزایش یافته است. همچنین حدود ۳۳میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران جا به جا شد و با قیمت پایانی ۳۸,۶۷۰ریال به کار خود خاتمه داد.

ارزش معاملات امروز «برکت» به حدود ۱۲۶میلیارد تومان رسید. ۹۳درصد خریداران حقیقی‌ها و هفت درصد آنها حقوقی‌ها بودند. ۳۲میلیون برگه سهم(۹۹درصد) توسط افراد حقیقی‌ها و و کم‌تر از یک میلیون برگه سهم(۱درصد) توسط کدهای حقوقی به فروش رسیدند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها چهار هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۱۴۵هزار سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها پنج هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها ۴۶هزار سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

برکت23تیر