۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(۱۷خرداد) / فولاد مبارکه به کانال ۱۰۰۰تومان برگشت

۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۳
کد خبر: 534126
اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(۱۷خرداد) / فولاد مبارکه به کانال ۱۰۰۰تومان برگشت

سهام فولاد مبارکه اصفهان در اولین روز معاملاتی هفته به رشد خود ادامه داد و تاثیر مثبت قابل توجهی بر شاخص کل گذاشت.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مانند دو روز کاری گذشته سبز‌پوش شد و حدود ۱.۷ درصد رشد کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«فولاد» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۱۰۰۰تومان آغاز کرد. قیمت خرید و فروش این سهام روندی نوسانی در پیش گرفت و در نهایت در محدوده ۹۹۵تومان به کار خود پایان داد. گفتنی است این نماد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشت(۱۲۴۵واحد). همچنین فلزات اساسی در بازار امروز بیشترین خروج پول افراد حقیقی را از آن خود کردند.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۰۰۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۱.۶درصد افزایش یافته است. همچنین بیش از ۷۵میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰,۰۱۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۷۶میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۷۸درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۲۲درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۵۰میلیون برگه سهم(۶۶درصد) را اشخاص حقیقی و ۲۵میلیون برگه سهم(۳۴درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فولاد17خرداد