۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

نگاهی به عملکرد مادیرا در اردیبهشت ماه / سهم کدام دستگاه در فروش شرکت صنایع ماشین های اداری ایران بیشتر است؟

۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۱۱
کد خبر: 530812
نگاهی به عملکرد مادیرا در اردیبهشت ماه / سهم کدام دستگاه در فروش شرکت صنایع ماشین های اداری ایران بیشتر است؟

در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰، شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران با فروش ۳۰هزار و ۱۳۷دستگاه از محصولات خود، درآمد ۲۱۸میلیارد تومانی کسب کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ صنایع ماشین‌های اداری ایران در اردیبهشت ماه حدود ۳۰هزار و ۱۳۷دستگاه از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته ۱.۶درصد افزایش و نسبت به اردیبهشت ماه ۹۹، ۱۶درصد افزایش یافته است. از بین محصولات صنایع ماشین‌های اداری ایران، مقدار فروش گروه محصولات نمایشی این شرکت در اردیبهشت ماه به حدود ۱۹هزار و ۴۹۴دستگاه رسید و ۶۵درصد از فروش صنایع ماشین‌های اداری ایران را به خود اختصاص داد.

 با این مقدار از فروش، شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران در اردیبهشت ماه حدود ۲۱۸میلیارد تومان درآمد کسب کرد. این مبلغ نسبت به فروردین ماه ۱۵درصد افزایش یافته و نسبت به اردیبهشت ماه سال گذشته رشد ۱۲۰درصدی را ثبت کرده است.

«مادیرا» در اردیبهشت ماه ، ۳۹هزار و ۵۹۷دستگاه تولیدی به ثبت رساند که این مقدار نسبت به فروردین ماه، حدود ۲۵درصد و نسبت به اردیبهشت ماه سال گذشته ۴۱درصد افزایش پیدا کرده است. گروه محصولات نمایشی شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران با ۲۵هزار و ۷۹۱دستگاه، بیشترین سهم تولید را از آن خود کرد.

نرخ‌های فروش محصولات این شرکت در اردیبهشت ماه تغییراتی را ثبت کردند. نرخ گروه محصولات نمایشی با ۱۵درصد رشد، بیشترین تغییر را شاهد بود و به حدود هفت میلیون تومان به ازای هر دستگاه رسید. از سوی دیگر نرخ فروش محصولات کامپیوتری با کاهش ۹درصدی به حدود دو میلیون و ۷۸۸تومان رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

مادیرا اردیبهشت