۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

کدال ‌نگر ۲۸اردیبهشت۱۴۰۰ / روغن گران شد

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۳۳
کد خبر: 528834
کدال ‌نگر ۲۸اردیبهشت۱۴۰۰ / روغن گران شد

«غپونه»، «غمارگ»، «غبهشر» از افزایش قیمت روغن خبر دادند و «شگویا»، «آبادا»، «ولپارس» و برخی نمادهای دیگر، صورت ‌مالی سالیانه خود را افشا کردند.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاینسهیل بانی؛ کدال‌نگر ۲۸اردیبهشت ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«کنور»: حسابرس قانونی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور، افزایش سرمایه ۵۱۹درصدی این شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی را تایید کرد.

«فمراد»: هیئت مدیره شرکت  آلومراد پیشنهادی مبنی بر افزایش سرمایه ۴۰۰درصدی این شرکت از محل سود انباشته به سهامداران ارائه کرد.

«دکوثر»: افزایش سرمایه ۲۱۴درصدی شرکت داروسازی کوثر از محل سود انباشته ثبت شد.

«کالا»: حسابرس قانونی شرکت بورس کالای ایران، با افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی این شرکت از محل محل سود انباشته و سایر اندوخته ها موافقت کرد.

اطلاعیه‌ها

«غپونه»، «غمارگ»، «غبهشر»: شرکت‌های مارگارین، نوش پونه مشهد، صنعتی بهشهر اعلام کردند قیمت انواع روغن نباتی مایع و جامد افزایش خواهد یافت.

«تمحرکه»: شرکت ماشین سازی نیرو محرکه اعلام کرد مبلغ یک میلیارد تومان سهام کماسه به فروس رسانده است و از ان طریق زیان دو میلیارد و ۸۰۰میلیون تومانی شناسایی کرده است.

«شپنا»: شرکت پالایش نفت اصفهان از شرکت در مزایده خریده سهلم شرکت نفت سپاهان به صورت عمده خبر داد.

«دقاضی»: شرکت داروسازی شهید قاضی حق تقدم‌های استفاده نشده از افزایش سرمایه مورخ ۱۳۹۹.۰۹.۰۹، را به مبلغ ۲۵,۷۶۱ریال به ازای هر حق تقدم به فروش رساند.

«خبهمن»: شرکت گروه بهمن برنامه انتشار اوراق مرابحه توسط شرکت بهمن موتور را اعلام کرد.

«چکاپا»: شرکت گروه صنایع کاغذ از دریافت مجوز سیب سلامت و پروانه بهداشتی محصولات خبر داد.

پرداخت سود

«کفرا»: شرکت فرآورده های نسوز ایران، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۱,۶۴۷ریال سود محقق کرده‌است که ۱,۵۲۰ریال از آن را ، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«زملارد»: بنابر اعلام شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، این شرکت در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، به ازای هر سهم ۸۱۳ریال سود کسب کرده است و ۷۵۰ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم می‌کند.

«غشاذر»: بنابر اعلام شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی، این شرکت در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، به ازای هر سهم ۱۲۰ریال سود کسب کرده است و ۸۶ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم می‌کند.

«دابور»: شرکت داروسازی ابوریحان، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۳,۷۵۴ریال سود محقق کرده ‌است که ۳,۵۴۷ریال از آن را ، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«رتاپ»: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۶۰۷ریال سود محقق کرده‌است که ۴۰۰ریال از آن را ، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«وسپهر»: شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات، اعلام کرد ۱,۰۰۶ریال از ۱,۱۷۲ریال سود خالص به ازای هر سهم خود را در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، بین سهامداران توزیع می‌کند.

«ساوه»: شرکت سیمان ساوه، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۵,۱۷۵ریال سود محقق کرده ‌است که ۴,۸۷۰ریال از آن را، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«حتوکا»: شرکت حمل و نقل توکا، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۸۲۱ریال سود محقق کرده‌است که ۲۰۰ریال از آن را ، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«دقاضی»: شرکت داروسازی شهید قاضی، اعلام کرد ۲,۹.۲ریال از ۴,۳۴۱ریال سود خالص به ازای هر سهم خود را در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، بین سهامداران توزیع می‌کند.

«پارسیان»: شرکت بیمه پارسیان، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۳۶۲ریال سود محقق کرده‌است که ۳۰۰ریال از آن را ، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«شغدیر»: شرکت پتروشیمی غدیر اعلام کرد سود سهامداران حقیقی شرکت، سه ماه پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

«کالا»: شرکت بورس کالای ایران اعلام کرد سود سهامداران حقیقی شرکت، در تیرماه ۱۴۰۰ پرداخت خواهد شد.

«کزغال»: شرکت زغال‌سنگ پرورده طبس، سود سهامداران حقیقی خود را از طی آبان ماه ۱۴۰۰، از طریق واریز به حساب‌های آن‌ها در سامانه سجام پرداخت خواهد کرد.

«دلقما»: شرکت دارویی لقمان اعلام کرد سهامداران حقیقی این شرکت می‌توانند بسته به تعداد سهام خود؛ از ابتدای آذر ماه تا انتهای اسفند ماه ۱۴۰۰، سود سهام سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰ را دریافت کنند.

«خراسان»: شرکت پتروشیمی خراسان سود سهامداران حقیقی خود که در سامانه سجام ثبت نام نموده‌اند را در تاریخ ۱۴۰۰.۰۴.۰۱ پرداخت خواهد کرد. همچنین افرادی که در این سامانه ثبت نام نکرده اند، می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۰.۰۵.۰۱ لغایت ۱۴۰۰.۱۱.۱۰، با مراجعه به شعب بانک رفاه کارگران، سود خود را دریافت کنند.

صورت‌های مالی

«کقزوی»: طبق صورت‌ مالی یک ساله منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، شرکت شیشه قزوین، در این مدت پنج میلیارد تومان سود خالص کسب کرد و سود خالص هر سهم به ۳۶ریال رقم خورد.

«شگویا»: سود خالص شرکت پتروشیمی تندگویان، در ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، با ۷۰درصد افزایش به ۲۲۰میلیارد تومان رسید. همچنین سود خالص هر سهم دتوزیع ۳,۶۵۹ریال رقم خورد.

«کگاز»: شرکت شیشه و گاز، صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ را منتشر کرد. طبق این اطلاعیه، «کگاز» طی یک سال گذشته ۸۰میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‍‌است که حاکی از افزایش ۱۶۱درصدی این مبلغ نسبت به سال گذشته دارد. به این ترتیب سود خالص هر سهم کگاز ۱,۷۷۴ریال رقم خورد.

«شغدیر»: شرکت پتروشیمی غدیر، صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۳۰ را منتشر کرد که طبق آن «شغدیر» طی این مدت هزار و ۳۰۰میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‍‌است که نشان از افزایش ۴۶۸درصدی این مبلغ نسبت به سال گذشته دارد.

«دتوزیع»: سود خالص شرکت توزیع داروپخش، در ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، با ۱۱۷درصد افزایش به ۲۲۰میلیارد تومان رسید. همچنین سود خالص هر سهم دتوزیع ۳,۶۵۹ریال رقم خورد.

«خفنر»: شرکت فنر سازی خاور، صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ را منتشر کرد. «خفنر» طی یک سال گذشته ۲۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان سود خالص، شناسایی کرده ‍‌است که نسبت به سال گذشته ۲۱۳درصد افزایش یافته است. به این ترتیب سود خالص هر سهم خفنر به ۱۹۴ریال رسید.

«آبادا»: طبق صورت‌ مالی یک ساله منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، شرکت تولید نیروی برق آبادان، در این مدت ۹۵میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان سود خالص کسب کرد که نسبت به دوره گذشته ۶۴درصد افزایش یافته است. همچنین سود خالص هر سهم به ۳۸۳ریال رقم خورد.

«پتایر»: سود خالص شرکت تولیدی ایران تایر، در ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، با ۳۱۰درصد افزایش به ۳۵۳میلیارد تومان رسید. همچنین سود خالص هر سهم پتایر ۳۵۸ریال رقم خورد.

«ولپارس»: شرکت لیزینگ پارسیان، صورت‌های مالی سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۱.۳۱ را منتشر کرد که طبق آن «ولپارس» طی این مدت ۱۶میلیارد و ۴۵۵میلیون تومان سود خالص، شناسایی کرده ‍‌است که نشان از کاهش چهار درصدی این مبلغ نسبت به سال گذشته دارد.

«زاگرس»: بر اساس صورت‌ مالی یک ساله منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، شرکت پتروشیمی زاگرس، در این مدت ۶هزار و ۱۰۵میلیارد تومان سود خالص کسب کرد که نسبت به دوره گذشته ۱۰۸درصد افزایش یافته است. همچنین سود خالص هر سهم به ۲۵,۴۴۱ریال رقم خورد.