۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام شستا دارید، بخوانید(۲۵اردیبهشت) / سبزپوشی کم جان شستا دوام می‌آورد؟

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۴۷
کد خبر: 527936
اگر سهام شستا دارید، بخوانید(۲۵اردیبهشت) / سبزپوشی کم جان شستا دوام می‌آورد؟

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در معاملات امروز بورس ۰.۴ درصد رشد کرد اما در آخرین معاملات خود شاهد افت ۱.۲درصدی شد.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، برخلاف روز کاری گذشته سبز پوشید و ۰.۴ درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«شستا» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۱۰۶۰تومان آغاز کرد. روند قیمت‌ها در معاملات این نماد صعودی پیش رفت و تا محدوده ۱۱۲۰تومان هم پیش رفت. اما این روند ادامه پیدا نکرد و در نیمه دوم کمی افت کرد و در نهایت در محدوده ۱۰۸۰ به کار خود پایان داد. 

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۸۳۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۱.۲درصد کاهش یافته است. همچنین با دست به دست شدن بیش از ۳۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۱,۰۰۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود ۳۹میلیارد تومان رسید. همچنین ۸۸درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۱۲درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیشتر برگه سهم‌ها را  افراد حقیقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شستا25اردیبهشت