۰ نفر

مدیرعامل فرابورس ایران؛

خصوصی شدن سرخابی‌ها برکات خوبی دارد

۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۲۳
کد خبر: 519247
خصوصی شدن سرخابی‌ها برکات خوبی دارد

مدیرعامل شرکت فرابورس ایران گفت: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس برکات خوبی دارد و تجاری شدن مدیریت ۲ باشگاه، مشکلات بزرگ آنها از جمله حق پخش تلویزیونی را تعیین تکلیف می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، امیر هامونی با تقدیر از جدیت وزیر ورزش و جوانان برای نهایی شدن واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: هشت سال است ما برای عرضه سهام این دو باشگاه تلاش می‌کنیم و خوشبختانه با تلاش‌ها و جدیت وزیر ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی، اکنون اصلاح ساختار و صورت‌های مالی دو شرکت استقلال و پرسپولیس حاکی از سودآوری است.

وی افزود: البته بحث پایداری این سود هم مطرح است ولی در حال حاضر با فعالیت‌های صورت گرفته برای شفافیت مالی و اصلاحات ساختاری مالی و مدیریتی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شرایط خوبی برای عرضه اولیه سرخآبی‌ها در بازار پایه فرابورس داریم.

هامونی تصریح کرد: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس برکات بسیار خوبی دارد و تجاری شدن مدیریت دو باشگاه، مشکلات بزرگ این دو تیم از جمله حق پخش تلویزیونی را تعیین تکلیف می‌کند و همچنین قرار گرفتن اطلاعات مالی و مدیریتی آنها در سامانه کدال (سامانه نشر اطلاعات گزارش‌های شرکت‌های بورس) کمک بسیار زیادی به شفافیت بیشتر استقلال و پرسپولیس می‌کند و این موضوع برای سهامدار، سرمایه‌گذار و هوادار مهم و ارزشمند خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،مدیرعامل فرابورس تاکید کرد: قطعا واگذاری این دو باشگاه به عنوان سرمایه ملی با حساسیت و دقت زیاد صورت می‌گیرد و تا ثبات لازم حمایت از آنها قطع نمی‌شود و از این بابت برای هواداران جای نگرانی نیست.