۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام برکت دارید، بخوانید (۲۷اسفند)/ بازدهی برکت در یک سال اخیر چقدر بود؟

۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۴۶
کد خبر: 514381
اگر سهام برکت دارید، بخوانید (۲۷اسفند)/ بازدهی برکت در یک سال اخیر چقدر بود؟

در پایان معاملات بورس امروز سهام برکت حدود دو درصد افت کرد. این نماد علی رغم رشد ۱۷هزار واحدی شاخص کل، بازار را با صف فروش ترک کرد. بازدهی یک ساله این نماد ۲۶۸درصد ثبت شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار بورسی اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت گروه دارویی برکت با افت ۱.۷درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«برکت» دقایق ابتدایی بازار را متعادل و در محدوده قیمتی ۳۴۰۰تومان آغاز کرد. اما برخلاف ادامه‌دار شدن روند صعودی شاخص کل، مانند روز گذشته به صف فروش نشست. دو مرتبه این صف برچیده شد اما طولی نکشید که سهامداران دوباره برای فروش صف کشیدند. در نهایت این نماد آخرین روز بورس ۹۹ را با صف فروش هشت میلیونی ترک کرد. گفتنی است سهام گروه دارویی برکت در طی یک سال اخیر، بازدهی ۲۶۸درصدی کسب کرده است.

سهام شرکت گروه دارویی برکت در آخرین معاملات خود، عدد ۳۳,۸۷۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته دو درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی ۴۷میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۳۳,۹۷۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «برکت» به رقم ۱۶۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۱درصد خریداران سهام برکت حقیقی‌ها و ۹درصد حقوقی‌ها بودند. از طرف دیگر، ۴۶میلیون برگه سهم (۹۸درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد هزار سهم (۲درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

برکت27اسفند