امروز معامله‌گرها هشت هزار و ۸۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۱۴درصد از کل سهام تابان نیرو سپاهان معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز در مجموع هشت هزار و ۸۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خودرو»، «شستا»، «خساپا»، «شپنا» و «فولاد» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته معادل ۳۴۵میلیارد تومان سهام ایران خودرو دست به دست شد، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی پس از معاملاتی به ارزش ۳۳۰میلیارد تومان دوم شد و سهام سایپا نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بازگشایی غشاذر(پگاه آذربایجان غربی) با ۱۲درصد افت قیمت کام سهامدارانش را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که حدود هزار و ۹۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۷۶۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱۴درصد از کل سهام تابان نیرو سپاهان(#تابا) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۲۲درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۲سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۶نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آنها کلیک کنید

ارزش معاملات 99.10.27

رتبه بندی ارزش معاملات 99.10.27