افراد حقیقی امروز ۱۰ هزار میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه مواد و محصولات دارویی و همچنین سهام شرکت بهنوش‌ ایران‌ بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ در بورس امروز حقیقی‌ها حدود ۱۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۱۵هزار و ۳۱۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۵درصد یعنی ۱۳هزار میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان بخش ناچیزی از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «مواد و محصولات دارویی»، «محصولات غذایی و آشامیدنی» و «بیمه‌ و صندوق ‌بازنشستگی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های « بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» و «خودرو و ساخت قطعات»به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «غبهنوش»، «ملت» و «فخوز» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «فولاد»، «وتجارت» و «خودرو» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت بهنوش‌ ایران‌ معادل ۱۰۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی فولاد مبارکه اصفهان با برتری ۹۷میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۵۰نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۳۸نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول هزار و ۱۴۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار و ۱۰۰میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

تغییر مالکیت صنایع در بازار سهام 99.09.30

تغییر مالکیت سهام 99.09.30