خالص تقاضا برای خرید سهام در بورس امروز از رقم دو هزار و ۵۹۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت محصولات شیمیایی به ثبت رسید و همچنین سهام پتروشیمی بوعلی سینا ۶۴۰میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

اقتصاد آنلاینامیر مهدی زاده؛ در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود سه هزار و ۴۸۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۸۹۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۵۹۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «بوعلی»، «زاگرس» و «قرن» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پتروشیمی بوعلی سینا ۶۴۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «گشان»، «فوکا» و «وآیند» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۷۳۰میلیارد تومان (۵۰ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۶۸۰ میلیارد تومان (۷۷ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۶۷ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۳ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۱۲.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای هزار و ۳۱۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۲۸۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «فلزات اساسی» با فشار فروش ۱۴۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۴۴ درصد از چهار هزار و ۳۸۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۹۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۴۹ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هفت هزار و ۳۲۰میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن‌ها کلیک کنید

صفوف برتر خرید و فروش بورس امروز 990930

نقشه صفوف خرید و فروش بورس امروز 990930