۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

رفت و برگشت دلار به کانال ۲۸ هزار تومانی

۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۵۰
کد خبر: 605361
رفت و برگشت دلار به کانال ۲۸ هزار تومانی

دلار آزاد در معاملات امروز عصر نسبت به صبح اندکی افزایش یافت و به کف کانال ۲۸هزارتومان بازگشت.

اقتصادآنلاین - صبا نوبری؛ در این ساعت از معاملات، دلار آزاد با نسبت به صبح که به کانال ۲۷هزارتومان بازگشته بود اندکی افزایش یافته و در قیمت ۲۸هزار و ۵۰تومان معامله می‌شود. روز گذشته دلار آزاد در آخرین ساعت از معاملات، ۲۸هزار و ۱۵۰تومان معامله می‌شد.

همچنین بر اساس اعلام کانون صرافان، دلار در صرافی‌ها با حدود ۱۰۰تومان کاهش نسبت به معاملات صبح، ۲۴هزار و ۸۷۸تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۱۵۴تومان برای فروش قیمت خورده است. دلار در صرافی‌های نیز روز گذشته دلار در صرافی‌ها، در محدوده ۲۴هزار و ۹۰۶تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۱۸۹تومان برای فروش معامله می‌شد.

یورو در این ساعت و در صرافی‌ها، نسبت به صبح اندکی افزایش یافته و ۲۸هزار و ۱۸۲تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۵۳۴تومان برای فروش تعیین شده است. نسبت به آخرین معاملات روز گذشته نیز یورو کاهش ۱۸۲ تومانی را نشان می‌دهد؛ در معاملات روز شنبه یورو در صرافی‌ها، ۲۸هزار و ۳۶۸تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۷۰۱تومان برای فروش قیمت خورده بود.

در صرافی ملی نیز دلار امروز تقریبا ثابت بود؛ دلار در تابلوی این صرافی با قیمت ۲۵هزار و ۱۱۹تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۸۶۹تومان برای خرید قیمت خورده است. این درحالیست که صرافی ملی دیروز قیمت دلار را ، ۲۵هزار و ۱۳۲تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۸۸۲تومان برای خرید اعلام کرده بود.

یورو نیز امروز ۲۸هزار و ۲۴۱تومان برای فروش و ۲۷هزار و ۹۶۰تومان برای خرید در صرافی ملی اعلام شد. در حالی که دیروز ۲۸هزار و ۶۹۲تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۴۰۷تومان برای فروش نمایان شده بود که کاهش ۴۰۰تومانی را نشان می‌دهد.

 بازار ارز این روزها نوسانات چندانی را تجربه نمی‌کند و دلار طی هفته‌های اخیر بین کانال ۲۷ و ۲۸هزارتومان در رفت‌وآمد بوده است. به نظر می‌رسد بازار بیش از هر زمان دیگری در انتظار اخبار توافق است و معامله‌گران دست از خریدوفروش کشیده تا نتیجه نهایی مشخص شود.