۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

دلار در صرافی‌ها وارد کانال ۲۴هزار تومان شد

۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۰۵
کد خبر: 604474
دلار در صرافی‌ها وارد کانال ۲۴هزار تومان شد

طبق اعلام کانون صرافان دلار در صرافی‌ها با کاهش نسبت به صبح، با قیمت ۲۴هزار و ۹۶۰تومان خریداری می‌شود.

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اقتصادآنلاین - صبا نوبری؛ پس از افزایش قیمت دلار آزاد در معاملات صبح روز گذشته، این افزایش قیمت در معاملات عصر جبران شد. امروز عصر نیز قیمت دلار آزاد اندکی دیگر کاهش یافت. 

در معاملات عصر، قیمت دلار در بازار آزاد ثابت ماند و همچنان در قیمت ۲۸هزارتومان معامله می‌شود. این درحالیست که روز گذشته قیمت دلار آزاد به ۲۸هزار و ۳۰۰تومان نیز‌ رسیده بود.

صرافی ملی نیز، امروز قیمت دلار را با حدود ۱۰۰تومان کاهش، ۲۵هزار و ۱۵۹تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۹۰۹تومان برای خرید قیمت زده است. یورو نیز در تابلوی این صرافی با حدود ۳۰۰تومان کاهش، ۲۸هزار و ۵۳۴تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۲۵۳تومان برای خرید نمایان شد.

روز گذشته دلار در صرافی ملی ۲۵هزار و ۲۵۰تومان‌ برای فروش و ۲۵هزار و ۱۵۰تومان برای خرید قیمت زده بود. یورو نیز روز گذشته، ۲۸هزار و ۸۵۰تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۵۳۰تومان برای خرید تعیین شده بود.

همچنین طبق اعلام کانون صرافان، در معاملات عصر قیمت دلار نسبت به صبح کاهش یافت و ۲۴هزار و ۹۶۰تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۲۲۵تومان برای فروش قیمت خورد. روز گذشته نیز دلار حدود ۲۵هزار و ۳۰۰تومان فروخته می‌شد و قیمت خرید آن، ۲۵هزار تومان بود.

یورو نیز در صرافی‌ها نسبت به صبح کمی افزایش یافت و  ۲۸هزار و ۳۸۸برای خرید و ۲۸هزار و ۶۳۷تومان برای فروش معامله شد. روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸هزار و ۳۰۰تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۷۰۰تومان برای فروش قیمت خورده بود.