۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت مسکن در جنوب تهران + جدول

۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۰۸
کد خبر: 581003
قیمت مسکن در جنوب تهران + جدول

هنوز خانه‌های زیر یک میلیارد تومان در جنوبی‌ترین مناطق تهران پیدا می‌شود. ریز قواره بودن آپارتمان‌ها در این مناطق کمک کرده است که خانه‌هایی با قیمت نسبتا مناسب‌تر در پایتخت وجود داشته باشد.

اقتصادآنلاین - پریسا شاکری؛ در محله‌های جنوب شهر مانند خانی‌آباد، مشیریه، کوی سیزده آبان، خزانه و میدان خراسان و ... هنوز خانه‌هایی با قیمت زیر یک میلیارد تومان پیدا می‌شود. مشاوران املاک می‌گویند که آپارتمان‌های ریز قواره در این مناطق نسبت به برخی محلات جنوب شهر بیشتر است و به همین دلیل کسانی که بودجه کمتری برای خرید خانه دارند، بیشتر به این محلات سر می‌زنند.

آنها توضیح می‌دهند که در برخی مناطق جنوبی شهر مانند بعضی محلات شهر ری یا نازی‌آباد آپارتمان‌هایی با متراژ بزرگتر بیشتر است و به همین دلیل قیمت تمام شده یک واحد آپارتمان در این مناطق معمولا بیشتر می‌شود.

در محلاتی مانند میدان خراسان، خانی‌آباد، مشیریه و ... نه تنها خانه‌های ریز قواره بیشتر است که قیمت هر مترمربع آپارتمان با سال ساخت بیشتر گاهی به  ۱۱ تا ۱۲ میلیون تومان هم می‌رسد.

مشاوران املاک همچنین توضیح می‌دهند که در این محلات آپارتمان‌های قدیمی‌تر معمولا نیاز به بازسازی دارد و فروشندگان برخلاف برخی مناطق برخوردارتر آپارتمان‌های خود را به صورت بازسازی شده عرضه نمی‌کنند. در ادامه شماری از آخرین آگهی‌های عرضه شده در املاکی‌های این محلات را می‌بینید:

قیمت مسکن