۰ نفر

ثبت نام طرح جهش مسکن (خوزستان) + لیست شهرهای جدید

۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۰۶
کد خبر: 578610
ثبت نام طرح جهش مسکن (خوزستان) +  لیست شهرهای جدید

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: هشت شهر دیگر در خوزستان به طرح جهش تولید مسکن افزوده شد و متقاضیان مسکن در این شهرها می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمدحسین پناهی‌فر اظهار کرد: ثبت نام متقاضیان مسکن در قالب قانون جهش تولید مسکن از ۲۸ مهرماه در سامانه ثمن آغاز شده است و تا ۲۸ آبان ماه ادامه داد.

وی افزود: برحسب برنامه‌ریزی و شرایط تامین زمین، ابتدا در ۲۳ شهر در خوزستان امکان ثبت نام در طرح جهش تولید از طریق سامانه ثمن وجود داشت.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: براساس رایزنی‌های انجام‌شده با وزارت راه و شهرسازی و همچنین تامین زمین، ۸ شهر دیگر در خوزستان به طرح جهش تولید مسکن افزوده شد و متقاضیان مسکن در این شهرها می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

پناهی فر ادامه داد: با توجه به این مساله در حال حاضر متقاضیان مسکن در ۳۱ شهر خوزستان تا ۲۸ آبان ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه ثمن (saman.mrud.ir) سامانه جهش تولید مسکن، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: اهواز، شیرین شهر، رامین، ماهشهر، بهبهان، حمزه، دزفول، شوشتر، لالی، هفتکل، میانرود، امیدیه، بندرامام خمینی، گتوند، مسجدسلیمان، ملاثانی، هویزه، حسینیه، سردشت، شادگان، شیبان، صفی آباد و تشان ۲۳ شهری بودند که از ابتدا امکان ثبت نام برای متقاضیان آن‌ها در طرح جهش تولید مسکن وجود داشت.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: آبادان، خرمشهر، آغاجاری، چوئبده، اروندکنار، باغملک، ایذه و سوسنگرد، ۸ شهری هستند که با رایزنی‌های انجام‌شده  تامین زمین به طرح جهش تولید افزوده شده‌اند.

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی هیچگونه محدودیتی برای پذیرش متقاضیان وجود ندارد و تلاش می‌شود تا تمامی متقاضیان حائز شرایط از امکانات ایجاد شده بهره‌مند شوند. بنا بر اعلام دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، امکان ثبت‌نام به شکل شبانه‌روزی برای متقاضیان فراهم است.