۰ نفر

نامه مجلس برای تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمون استخدامی

۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۰:۴۸
کد خبر: 578377
نامه مجلس برای تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمون استخدامی

نامه‌ای از سوی یکی از نمایندگان مجلس برای تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمون استخدامی صادر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، پس از طرح مطالبه ای با عنوان «درخواست تسریع در روند استخدامی وزارت کشور» ،  طی پیگیری‌های صورت گرفته مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود کرده و قول پیگیری آن از طریق وزارت کشور از سوی مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه داده شد.

حالا و پس از طی مراحل اداری و نامه‌نگاری‌های صورت گرفته، این نماینده مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به وزیر کشور خواستار تعیین تکلیف وضعیت نامشخص پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دوره هشتم شد.

طی این نامه عنوان شده است که با عنایت به مراجعات و پیگیری‌های مکرر و لزوم حمایت از اشتغال جوانان و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنان و رفع موانع پیش رو خواهشمند است دستور فرمائید به درخواست افراد ذی‌نفع رسیدگی و اقدام مقتضی به عمل آید.

 نامه این نماینده مجلس به وزارت کشور به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر وحیدی

وزیر محترم کشور

با سلام و احترام بدین وسیله درخواست تعدادی از قبول شدگان نهائی هشتمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرائی در وزارت کشور مبنی بر بلاتکلیفی در فرایند استخدامی مشار الیهم به پیوست تقدیم می گردد. با عنایت به مراجعات و پیگیری‌های مکرر و لزوم حمایت از اشتغال جوانان و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنان و رفع موانع پیش رو خواهشمند است دستور فرمائید به درخواست افراد ذی‌نفع رسیدگی و اقدام مقتضی به عمل آید.

با تشکر

مهدی اسماعیلی