۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت جدید یخچال +جدول / (۱۴۰۰/۰۸/۶)

۶ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۱۵
کد خبر: 575566
قیمت جدید یخچال +جدول / (۱۴۰۰/۰۸/۶)

آنچه در زیر می‌آید قیمت یخچال فریزرهای موجود در سطح بازار است؛

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ مشاهدات اقتصادآنلاین حاکی از آن است که یخچال فریزرهای سایدبای ساید برندهای خارجی همچنان رکوردار قیمت در بازار لوازم خانگی هستند. درحال‌حاضر یخچال فریزرهای کره‌ای ال جی مدل InstaView SXI555 و سامسونگ مدل G26  (سایدبای‌ساید) در راس گران قیمت‌ترین یخچال فریزرها قرار دارند که برای خرید آنها باید ۷۰الی ۱۰۰میلیون تومان هزینه کنید. همچنین یخچال فریزر سایدبای ساید بکو مدل  Beko GNE134751 نیز در محدود قیمت ۷۰میلیون تومانی خریدوفروش می‌شود.

یخچال فریزر امرسان مدل 15D  نیز به عنوان یکی از ارزان قیمت‌ترین یخچال فریزرهای دوقلو حدود ۱۷میلیون تومان معامله می‌شود. یخچال فریزر اسنوا مدل SN5-0190TI-SN6-0190TI  هم حدود ۲۹میلیون تومان قیمت خورده است اما اگر به دنبال یخچال فریزر دوقلو خارجی هستید دوو مدل D2S-3133SS  با قیمت ۳۷میلیون تومان گزینه مناسبی برای شماست. سینجر  T5599 و آرابهین پارس Tm875-5FT همچنان با محدود قیمتی ۳الی ۵میلیون تومان از ارزان قیمت‌ترین یخچال‌های بازار به شمار می‌رود. یخچال فریزر نیکسان مدل NC700DN  و یخچال فریزر هیمالیا مدل TNCom530h  انتخاب خوبی برای بودجه‌های ۱۱میلیون تومانی است.

لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است یخچال فریزرهای موجود در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

قیمت جدید یخچال +جدول / (۱۴۰۰/۰۸/۶)