۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت جدید یخچال فریزر دوقلو / (۱۴۰۰/۸/۵)

۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵
کد خبر: 575048
قیمت جدید یخچال فریزر دوقلو / (۱۴۰۰/۸/۵)

آنچه در زیر می‌آید قیمت یخچال فریزرهای دوقلو در سطح بازار است؛

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ بررسی بازار لوازم خانگی حاکی از آن است که برای خرید ارزان قیمت‌ترین یخچال فریزرهای دوقلو باید به سراغ برندهای ایرانی بروید. یخچال فریزر امرسان مدل   FN15D-RH15D با قیمت حدود ۱۶میلیون تومان خریدوفروش می‌شود. همچنین اگر به دنبال یخچال فریزر دوقلو در همین رنج قیمتی هستید یخچال سیلور مدل SR-103 انتخاب مناسبی است. نیکسان مدل NR592DN-NF592DN با قیمت حدود ۲۰میلیون تومان نیز یکی از ارزان قیمت‌ترین یخچال فریزرهای دوقلو بازار است.

یخچال فریزر دوقلو دوو مدلD4LR-0020MW/D4LF که به عنوان یکی از لوکس‌ترین یخچال‌های بازار شناخته شده است حدود ۳۷میلیون تومان قیمت خورده است. مجیک شیفت مدل MCRDI565 نیز یکی از یخچال فریزرهای دوقلو برند خارجی بازار است که برای خرید آن باید  حدود ۳۳میلیون تومان هزینه کنید. یخچال کلور مدل Glory و یخچال اسنوا مدل SN8-2261GW را نیز با بودجه  ۳۰میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید.

لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است یخچال فریزرهای دوقلو موجود در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.​

برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

قیمت جدید یخچال فریزر دوقلو / (۱۴۰۰/۸/۵)