۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

آیا وقتی اینستاگرام را پاک می کنید دائمی است؟

۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۲۳:۲۸
کد خبر: 569814
آیا وقتی اینستاگرام را پاک می کنید دائمی است؟

هنگام حذف یک حساب اینستاگرام، این سرویس به طور دائمی تمام محتوای شما را از جمله عکس ها، فیلم ها، دنبال کنندگان و لیست های زیر و اطلاعات نمایه شما حذف می کند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ پس از حذف اینستاگرام نمی توانید حساب خود را دوباره فعال کنید و همچنین نمی توانید محتوایی را که ذخیره نکرده اید بازگردانید. علاوه بر این اینستاگرام به شما اجازه نمی دهد برای یک حساب جدید با نام کاربری قدیمی خود ثبت نام کنید.

نحوه حذف حساب اینستاگرام:

نمی توانید حساب اینستاگرام خود را در برنامه تلفن خود حذف کنید. درعوض باید وارد حساب خود در وب سایت اینستاگرام شوید. سپس بر روی نام کاربری خود در منوی اصلی کلیک کرده و "ویرایش نمایه" را از فهرست گشودنی انتخاب کنید.

 روی پیوند "می خواهم نمایه خود را حذف کنم" کلیک کنید و سپس تأیید کنید که واقعاً می خواهید آن را حذف کنید. اینستاگرام بلافاصله حساب شما را غیرفعال می کند.

علاوه بر این حذف یک عکس یا فیلم جداگانه در حساب شما نیز دائمی و فوری است و محتوای شما قابل بازیابی نیست.

چگونه مشخصات اینستاگرام را مشاهده کنیم:

هنگامی که یک کاربر عمومی اینستاگرام نام کاربری شما را ذکر می کند که قبل از آن "@" وجود دارد سایت به طور خودکار حساب شما را به عنوان ذکر شده برچسب گذاری می کند.

اینستاگرام را از طریق تلفن خود راه اندازی کنید و در صورت درخواست وارد حساب اینستاگرام خود شوید.

نکات:

همچنین می توانید با ضربه زدن روی نماد "نمایه" در منوی اصلی هر عکسی را که در آن برچسب گذاری شده اید مشاهده کنید و سپس با نماد مستطیل با یک نگاره انسانی ضربه بزنید. این صفحه "عکسهای شما" را در برنامه شما نمایش می دهد.

هشدارها:

اینستاگرام فقط آخرین ۱۰۰ اعلان را در خبرخوان شما از جمله همه ذکرها پسندیدن ها و نظرات  نمایش می دهد.

اگر کاربری حساب خصوصی خود را تنظیم کرده باشد و از شما در عکس نام ببرد نمی توانید این موارد را مشاهده کنید مگر اینکه کاربر شما را به عنوان دنبال کننده تأیید کند.