۰ نفر

بزرگترین سینمای زنجیره ای جهان ارزهای دیجیتال را هم می‌ پذیرد

۲۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۰۲
کد خبر: 563087
بزرگترین سینمای زنجیره ای جهان ارزهای دیجیتال را هم می‌ پذیرد

بزرگترین سینمای زنجیره‌ای جهان یعنی ای‌ام‌سی اعلام کرده که قصد دارد علاوه بر بیت کوین، ارزهای رمزنگاری شده دیگری را نیز برای پرداخت بلیط و امتیازات آنلاین قبول کند.

به گزارش راشاتودی، بزرگترین سینمای زنجیره‌ای جهان یعنی "ای‌ام‌سی" AMC Entertainment اعلام کرده است که قصد دارد علاوه بر بیت کوین، ارزهای رمزنگاری شده دیگری را نیز برای پرداخت بلیط و امتیازات آنلاین قبول کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایبِنا، آدام آرون، رییس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت آمریکایی در توییتی خطاب به "علاقه مندان به ارزهای رمزنگاری شده" نوشت: احتمالاً می دانید سینماهای "ای ام سی" اعلام کرده است که ما تا پایان سال ۲۰۲۱ بیت کوین را برای پرداخت بلیط و امتیازات آنلاین می پذیریم. امروز می توانم تأیید کنم که وقتی این کار را انجام دهیم، انتظار داریم که به طور مشابه اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش را نیز (برای پرداخت‌ها) قبول کنیم.

در ماه اوت، شرکت AMC اعلام کرد که پذیرش بیت کوین را تا پایان سال در سینماهای خود در ایالات متحده آغاز می کند و این اولین سینمای زنجیره ای بود که اعلام کرد ارز رمزنگاری شده را به عنوان یک گزینه پرداخت پذیرفته است. این اعلامیه در حالی منتشر شد که بزرگترین سینمای زنجیره‌ای جهان برای افزایش درآمد خود و رهایی از بحران کرونا تلاش می کند.

در اوایل ماه ژانویه، سهام AMC Entertainment به سرعت افزایش یافت و در میان فشار معامله گران خرده فروشی، یکی از دارایی های سوداگرانه شد. این در حالی است که گزارش سه ماهه دوم این شرکت نسبت به سال گذشته پیشرفت های چشمگیری را نشان می دهد. این شرکت درآمد ۴۴۴ میلیون دلاری را در مقایسه با درآمد ۱۸.۹ میلیون دلاری سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ گزارش کرد.

نتایج چشمگیر شرکت AMC در سه ماهه دوم تنها یک سال پس از آن اعلام شد که این شرکت برای ورشکستگی خود را آماده می‌کرد و مجبور به تعطیلی سالن های خود به دلیل شیوع جهانی کرونا شده بود.