۰ نفر

سهامداران سایپا بخوانند(۲۴ مرداد)

خساپا به رشد خود ادامه داد

۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۶
کد خبر: 553796
خساپا به رشد خود ادامه داد

در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت سایپا برای پنجمین روز متوالی رشد کرد و شاهد جا به جایی بیش از ۸۴۷میلیون برگه سهم شد. همچنین خساپا با خروج پول حدود ۱۰میلیارد تومانی مواجه شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت سایپا، مانند روز چهار روز کاری گذشته سبزپوش شد و ۲.۷درصد رشد کرد. همچنین «خساپا» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«خساپا» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۲۰۲تومان آغاز کرد. روند خرید و فروش سهام سایپا صعودی ادامه یافت و دقایقی از محدوده ۲۰۶تومان نیز عبور کرد. پس از آن روندی نزولی در پیش گرفت و در نهایت نزدیک به محدوده ۲۰۴تومان به کار خود پایان داد. گفتنی است خودرویی‌ها سومین گروه با بیشترین خروج پول بودند. این نماد نیز با خروج پول حدود ۱۰میلیارد تومان مواجه شد.

سهام شرکت سایپا در آخرین معاملات خود، عدد ۲,۰۴۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود سه درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۸۴۷میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲,۰۳۴ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «خساپا» به حدود ۱۷۲میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۲درصد از سهام شرکت سایپا را حقیقی‌ها و هشت درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۸۲۷میلیون برگه سهم (۹۸درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۱۹میلیون سهم (۲درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۸۸هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۲.۶میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها نیز ۱۲۶هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها یک میلیون سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

خساپا24مرداد