جریمه استفاده از موبایل هنگام رانندگی مشخص شد/ هشدار پلیس به رانندگان
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با هشدار درباره استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی، گفت: این تخلف علاوه بر جریمه، برای رانندگان نمره منفی نیز به همراه دارد.
|
تاریخ انتشار : ۰۲/تير/۱۴۰۵ | ۱۸:۱۶ 

