خبر خوب برای پایتختنشینان/مترو و اتوبوس رایگان شد
اعضای شورای شهر تهران با تصویب طرحی دوفوریتی، مصوب کردند که مترو و اتوبوس در پایتخت تا پایان مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب، یعنی تا ۱۹ تیرماه، همچنان به صورت رایگان به شهروندان خدماترسانی کنند.
|
تاریخ انتشار : ۰۲/تير/۱۴۰۵ | ۱۰:۲۶ 

