۱۹ نفر

قالیباف: ما در کشورمان، ۳ قوه نداریم، ۴ قوه داریم

۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۳۱
کد خبر: 846860
قالیباف: ما در کشورمان، ۳ قوه نداریم، ۴ قوه داریم

یک قوۀ کشور دیوان‌سالاری است؛ یعنی شهردار، مجلس، وزیر تصمیم می‌گیرد اما وقتی به داخل سیستم می‌رسیم قانون درست اجرا نمی‌شود. قوۀ چهارم بر سه قوۀ دیگر سوار است. تصمیم خوب می‌گیریم و قانون خوب می‌نویسیم اما کارایی ندارد. دیوان‌سالاری را باید برداریم. بزرگترین فساد در کشور ناکارآمدی است. مردم باید گذشته و کارنامۀ نامزدها را نگاه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 153
  • نظرات در صف انتشار: 35
  • نظرات غیرقابل انتشار: 135
  • ناشناس IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    سلام به همه...اگر می‌خواهید به آرامش و اقتدار برسیم فقط قالیباف ....تمام
    • افشبن IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      0 0
      خداییش مدیر مثل ایشون در کشور ندیدم. با اینهمه تهمت در صبوری هم واقعا سرآمد هست. از نیروی هوایی سپاه تا انتظامی و شهرداری و ختی مجلس تحول آفرین بوده.
    • ناشناس IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      0 0
      مجلس می تونه رئیس جمهور را عوض کند یعنی قدرتش کمتر از رئیس جمهور نیست اگر می خواهد در جایگاه خودش درست کار کند
    • بهزاد IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      0 0
      به همین خیال باش فردا می خوری آش
    • تحلیل IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      1 0
      ادمی که هدفش از رسیدن به ریاست خودریاست هست ونه خدمت هرگز به نفع مردم کار نمیکنه حتی اگر قدرت مدیریتش ازبقیه بالاترباشه.. قالیباف تو تور خطاهای مالی خودش گرفتاره و بابتش مجبوره باج بده به خیلیا.. ازجمله دشمنان چشم رنگی این مملکت
    • فرشاد IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      1 0
      جلیلی...والسلام
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      2 0
      قالیباف نظامی بوده و دید نظامی دارد . نمیتونه رئیس‌جمهور موفقی باشه .
    • ع.ص IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      0 1
      یقینا پزشکیان
    • یاسر IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      0 0
      قالیباف باعث نصب دربینهارو تو جا ه وشهر شد ، اگه به قدرت رسید ، جریمه هایی که بعد از یک ماه ۲برابر میشه لغوش کنه بی انصافی
    • گودرزخان بختیاری IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
      0 0
      با سلام خواهش میکنم حامی قالیباف نباشید که سخت در اشتباهید. من که از چهره اش میترسم. یا جلیلی یا پزشکیان که لااقل بتونه دارو وارد کنه
  • چوپان IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    با سلام خدمت سردار محمد باقر قالیباف چرا تابحال که رئیس مجلس بودی وصاحب قدرت از افراد ناکارآمد استفاده میکردی والان که رئیس جمهور شدید از کجا این افراد کارآمد را میاری وچطور این ۴قوه را ۳قوه میکنید وچطور این قوانین را که می‌نویسید اجرا میکنید
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      1 0
      احسنت وای دوستان سعید جلیلی میتونه راه شهید رییسی رو ادامه بده
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      0 0
      حرف های تکراری منسوخ شده
    • شیعه ی ایرانی IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      1 0
      حرف ، بادِ هواس ! مالیات هم که نداره ! فقط جلیلی❤️❤️❤️
  • دنا IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 0
    بله تو در نیروی انتظامی و شهرداری تهران خوب عمل کردی ولی در مجلس مردم را فاموش کردی
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 0
    بزرگترین فساد، ناکارامدی است. جمله قشنگی بود....اما فساد به مفهوم رایجش رو نباید کمرنگ کنیم.‌
  • حمید IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 0
    از بس سیاست‌های کلان برای مملکت نوشتید حالا بجای قوه چراغ قوه داریم
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 1
    قالیباف مرد عمل است اجرایی دست رئیس‌جمهور است مجلس فقط قانون گذار است غیر از قالیباف رئیس‌جمهور کسی بشود بدبختی زیادی شود
  • میثم IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 0
    کارنامه خودشو اگه نگاه کنن که مشروطه کامله
  • بصیرت IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 0
    اگرآقای قالیباف رای بیاوردومناسبات دراجراخط قرمزقراربده خودش مدیون مردم نکنه،چیزیکه میدونه،بنفع مردم،صنایع که پایه اقتصادکشوره،چون اگربه اینشکل بریم جلوچندسال دیگه باصنایع مستعمل نفت هم مارانجات نمیدهد،میتونه بانی گشوربشه
  • عباس US ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 0
    من تخصصم برق هست انرژی ۴ قوه(باتری) بیشتر از سه قوه است و ۴ قوه روشنی بیشتر تولید می‌کند
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 1
    خُب جناب قالیباف اگه میخواست با قوه چهارم مبارزه کنه بهترین جا مجلس بود و ایشون هم رئیس آنجا ، مثل دیگران احتیاج نبود دنبال ریاست جمهوری باشند!
  • محمد DE ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 1
    قالیباف در شهرداری ومجلس نشان داد کارآمد نیست تمام
  • US ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 0
    فقط شعارتوخالی بلدی
  • پرویز IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 0
    آقای قالیباف چرا حالا این حرف را میزنی.بی غرض نیست. شما اول خودت را اصلاح کنی بعد کاندید شوی .تقوای کاری نداری.
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 0
    هیچ قوه ای به درد نمیخوره
  • محمد IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    رای من آقای دکتر قالیباف به امید خدا با رای بالا پیروز خواهد شد برای اینکه هم مدیر ومدبر وکار بلد وهم دوست صمیمی شهید بزرگوار آقای رئیسی کار نیمه تمام شهید والامقام انشاءالله به ثمر میرساند
  • شهروند IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 1
    جناب قالیباف چشم شماروشن، ۴ قوه‌ داریم درحالیکه کشورمان مورد هجوم ۲۰ میلیون مهاجر افغان قرارمیگیرد، ونمیتوانید بیرون کنید، دولت باید فوری ۲۰ میلیون مهاجر افغان رابه کشورشان بازگرداند تابحران مسکن بنزین آب دارونان تورم گاز اشتغال امنیتی و..برطرف گردد سالانه تریلیاردهاتومن هزینه مهاجران می‌شود درحالیکه کسری بودجه باعث تورم وحشتناک شده تامهاجران دیپورت نشوند هرچه مسکن پالایشگاه سد نیروگاه شغل و..بسازید بحران های کشور برطرف نمی‌گردد شعار ندهید،شهرمشهد به‌ غزه ایران تبدیل شده بدادمامردم شهرمشهد برسیددرکشورخودمان شغل وخانه برای زندگی پیدانمیکنیم بخاطر خوش گذرانی طالبان مردم را بفلاکت انداخته اید
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    واقعا شما چقد پاکدست هستید. زندگی محقر و جهادی شما و فرزندانتان باید سرلوحه تمما خانواده هایایرانی قرار بگیرد .
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 1
    قالیباف بارها از لزوم ارائه کالابرگ به دلیل تدوام تورم سخن گفته بود چرا کسی که تورم را به عنوان یک اصل ماندنی قبول دارد باید رئیس جمهور بشود؟
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    بعد از ۴۰ سال و اندی هنوز نمیدونه تو کشور فقط یک قوه داریم و بقیه فقط اسم قوه را یدک می کشن
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    سیتا‌قوه‌داشته‌باشیم‌یک‌چراغ‌قوه‌روشن‌نمکنند
  • ناشناس NL ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    به نظر من کارایی چراغ قوه از قوه شما برای اداره کشور بیشتره به موقع رآی جمع کردن مردمی میشین وعده های توخالی و واهی میدین که سهم شما مردم را سر خرمن میدیم ولی زمان برداشت محصول کلآ یادتون میره که دنبال چی بودین فقط برسید به صندلی قدرت وگرنه شما اصلآ برای مردم کار نمیکنید شما برای جیب خودتون وبیگانگان تلاش میکنید.
  • یزدان IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    با عرض سلام خدمت آقای قالیباف شما در زمانی که شهردار تهران بودید یک زمینی در حدود 7 هکتار در مجاورت شهرداری منطقه 5 خیابان کاشانی که قرار بود بوستان مادر شود وحتی تابلویش را هم زدند و مردم محله چقدر خوشحال شدند ولی بعد از مدتی ورق برگشت و تمام آن 7 هکتار زمین تبدیل به مجتمع ساختمانی شد به نظرتان نام این کار چه می توان گذاشت ؟
  • حسین ابوترابی IR ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    چرا وقتی رئیس قانون گذاری بودی نگفتی حالا برای رای افشا گری میکنی
  • مجید DE ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    رای من احمدی نزاد
  • جلال IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    بله آقای قالیباف، یکبارهم شده راست گفتید، من معلم بازنشسته ی۱۴٠٠ هستم؛ قانون (بازنشستگان از۹۹تا ۳٠/ ۱۱/ ۱۴٠٠ باید حقوقشان همترازشده، یعنی بایدیک بازنشسته ی این تاریخها ۹٠٪ شاغلین همتراز خودشان حقوق بگیرند! بنده به خاطر همین بندحقوقی بازنشست شدم چراتو سایر نمایندگان اطافت عرضه ی اجرای این قانون راندارید؟ (امروز و فردا هم جلو ساختمان برنامه وبودجه بودیم و هستیم)
  • ارش IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    خدا پدرت را بیامرزد یک. جمله درست گفتی کارنامه شما رد شدی مشروط نیستی رد شدی
  • IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    سلام طوری سخن می گویند انگار تا حالا کنار گود ایستاده بودند و نظارت می کردند نمی دانند همه کاره خودشان بودند و ...
  • اشنا IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    تجربه اجرایی زیادی قلیباف داردمنتهی نان رابه نرخ روزمی خورددرمقایسه باصداقت رییسی وانقلابی بودن فاصله زیادداردصرفا"یک مدیراجرایی است اگرفضاضدامریکایی باشدضدامریکا فضاملایم شوداوهم ملایم می شودنان به نرخ روز!
  • سازگار IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 4
    جناب قالیباف قبلا هم همین افاضات را فرموده بودنداما ملت بایدبه سوابق پرفتوح شمانگاه تعمیقی بیاندازندازهمان دوران که ریاست نیروی انتظامی را عهده داربودیدهنوزخون دانشجویان معترض که بقول خودتان لوله نمودیدانها را خشک نشده است وعلاقه مندهستیددرهوای مه الودبه اسمان نگاه نماییدوبادرب یخچال وسیسمونی اعزام حساب بانکیتان به استرالیا وغیره بایدبرای ملت اشنا باشد؟
  • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    ناگفته نماند جناب قالیباف جزو ۴ قوه نباشن اگه بی شک جزو۳ قوه ی اولی هستن
  • حمید IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    سلام رای به عملکرد و قدرت رهبری و راهبری اجرایی مدبرانه= قالیباف رای به حرف و شعار و وعده= بقیه کاندیداها
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    سلام مملکت دار انسان با درایت میخواهد که از خود بگذار نه شما آقا
  • حسینی US ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    بعداز این همه مدت
  • محمد IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    آقای قالیباف نشون داده در سمت هایی که تصميم گیر هست خوب عمل کرده ، عملکرد آقای قالیباف رو باید با زمانی که فرمانده نیروی انتظامی بود و یا زمانی که شهردار بود سنجید ، چون در مجلس قالیباف یک رای دارد و حدود ۳۰۰ رای دیگر وجود دارد که می تواند با او همراه و یا مخالف باشد
  • سید7 IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    خداوکیلی دیگه مردم لوله نکنی...چون خودشون لوله شدن از بی عدالتی وبیکاری و تورم...صدات کلفت میکنی حرفهای قشنگ میزنی...قحط رجال که نیست که وقت ملت ومجلس گرفتی برای ریاست هنوز مهر نمایندکی ت خشک نشده راه افتادی بری کجا ...ریاست چقدر بهت مزه کرده؟
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    کسی که در قدرت بوده کاری نکرده مطمین کاری بلد نیست که نکرده
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    قانون چهام از کدام سوره یا ایه در اوردید
  • FR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    کارنامه تو که درخشانه
  • عبدالله IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    عجب...............
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    سلام آقای قالیباف امیدوارم که رأی قابل توجهی به دست بیاوری اما خوب میدونی مسئولیت بزرگی به دوش میگیری خیلی از مردم دولت را مقصر می‌دانند برای اجرایی نشدن حکومت اسلامی؛ اگر برای نیازهای ضروری‌ مردم شهر به‌ شهر و روستا به روستا را تحت نظر قرار بدهید از نظر مسکن‌ و خوراک وپوشاک که در اولویت هستند توجه خاصی از دولت شود خیلی از مردم از حکومت اسلامی زده نمی‌شوند
  • علی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    دقیقادرست گفته فرزندسوم مابدنیااومدازتمااااام موادقانون جوانی جمعیت حتی یک ماده بنفع ماانجام نشدودنبال هرموردش رفتیم بادربسته روبروشدیم
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    به فرموده امام خمینی( ره) به داد دین اسلام برسید اگر مردم از دولت راضی باشد آنوقت معلوم است که عدالت اجرا شده و بعضی‌ها که از دین نفرت داشتند به نظر خودشون که میگفتند اگر دین همین ناعدالتی هاست ما این دین را نمی خواهیم با مشاهده عدالت به حکومت اسلامی هم ایمان می آورند ومسئولان هم به برترین درجه الهی میرسند
  • جلال IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    آقای قالیباف! مستحضرید که الان رئیس مجلس هستید؟ از چه انتقاد میکنید؟؟ چرا اقدامی برای رفع این مشکلاتی که مطرح میکنید، نمیکنید؟؟ زمان شعار دادن به سر آمده رای ما : دکتر پزشکیان
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    آقای قالیباف فرد اجرایی هست جاش مجلس نیست ایشان مناسب ریاست جمهوری هستند.بنظرمن در کاندیدای تایید صلاحیت شده مناسبترین فرد برای ریاست جمهوری هستند
  • هادی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    دوصد گفته چو نیم کردار نیست
  • زهرا DE ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    آخه گذشته را که نگاه می کنیم متاسفانه نقاط روشنی دستگیر مون نمیشه چرا ؟چون همیشه همگی برای خود شیرینی مقابل مردم بودید نه کنار وهمراه مردم اگه ازتون کلاه خواستند سر بردید😭😭😭😭
  • هرمزنظری IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    چرا ۴ سال ریس مجلس بودی دیوان سالاری را برنداشتی حالا یادت افتاد؟
  • میرنقی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 1
    توخودت کمک کننده به قوه چهارم هستی تاالان کجابودی رای مادکترجلیلی622
  • عمران IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    شما که چندین سال درقدرت بودی کاری برامردم نکردی حالا بااین ترفند ها میخوای رای مردم جمع کنید
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    آقای قالیباف در خصوص چند سال مسئولیتش چه توضیحی دارد .؟ سفره مردم آب رفته ،و مسائل مثل سیسمونی نوه اش و پسرش ....چه توضیحی دارد؟؟؟
  • خدمتگزار IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    الله اکبر ۳۰ سال در ارتش با بالاترین درجه و مدرک تحصیلی و سه شغله کار کردن بعد از ۴۰ سال فعلا در منطقه ضعیف شهر مستاجرم این همه سال شماها هم مسئول و رئیس بودید و هستید. پس کجاست عدالت علی ع
  • ّبیرن IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    البته جناب قالیباف چهار قوه نیست خیلی بیشتر است مثلا قوه پارس مثلا ری او واک مثلا قوه های چینی !!!
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    همه از ما کارآمدی حرف میزنند .سوال این است این ناکارآمدی جگونه و توسط چه کسانی به وجود می آید ،؟ مگر غیرازشما وامثالتان کسی دیگر سر قدرته؟ چرا تا حالا با ناکارآمد ها برخورد نشده وبا آنها کنار امدید؟
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    تا حالا چکار کردی که میخوای رئیس جمهور بشی انجام بدی
  • حبیب IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    یعنی چی . چرا واضح تر توضیح نمیدید
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    قوه سوم فعلا مجمع تشخیص مصلحت می باشد که اجازه تصویب یک طرح که به نفع کشور باشد را نمی دهد.
  • سیدعلی مشهد IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    فقط حرف عملی در کار نیست
  • مجید IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    به نظر من اصل رجل سیاسی یعنی رئیس جمهور باید از خودمون باشه
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    سلام ماشاله خوب حرف میزنیم واسب مراد رو که سوار شدیم تهش ...
  • مهدی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    وضع در این چهل سال هر روز بدتر دیروز بوده و خواهد بود. مشکل قوانین نیست مشکل میدان ندادن به نیروهای متخصص است.
  • محمدرضا IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    1 0
    سلام خب شما پس این همه مسولیت خداوکیلی چه خدمتی که به نفع مردم بیچاره باشه انجام دادی آقای قالیباف پس کنید واقعا خجالت آور است که بازخالی ودورغ وغیره داری میگین
  • شهردند IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    مثل گذشته وکارنامه شماکه شفاف واظهرمن الشمسه!!!
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    کشور ما هزار قوه داره هرکس هم که انتخابات میشه همه حرفی میزنه اگر حرفش با عملش یکی باشه درست هست نه فقط حرف بزنه
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    قالیباف در اجرا بهتر عمل می کند تا قانون گذاری.
  • فرزاد IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    وقتی این یه قوه اینقدر پرقدرته که سه قوه با این عظمت را کنار میزاره شما هم هیچ کاری نمی‌توانی انجام دهی آقای قالیباف
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    قالیباف ابتدای راهی ایسناده که لاریجانی در پایان آن است.
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    مرد فقط احمدی نژاد
  • رضا IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    نسل ما را که نابود کردید و نسل‌های آینده را هم نابود خواهید کرد، تاریخ در مورد شما چه خواهد نوشت!!!!!
  • ایران فولادی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    رهبرِ معظم فرمودند؛هر وقت رؤسایِ سه قوه (با کارشناسانشان)بر سرِ چیزی توافق کردند،من از آنها حمایت میکنم. دیدیم که جایی تصمیم علط گرفتند،ولی رهبری تایید کردند،چون؛وظایف هر قوه بر اساس قانون معلوم است و وظیفهِ رهبری هم معلوم هست،اینجا بحثِ فهمِ عموم و تجربه برایِ ملت است. بعد از ریاست جمهوری آقا(که قدرت دستِ نخست وزیر بود)قانون عوض شد و رئیس جمهور همه کاره شد،۳دولتِ بعد که هرکدام ۸سال رئیس جمهور بودند.از اصلاح طلبان بودند و دولتِ اصولگرا هم قهرکرد ونامش را بهارگذاشت، مردم خوب فهمیدندکه چه بلایی سرِ مملکت آوردند،
  • Aa IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    چند سال خودت به ایجاد و تقویت قوه چهارم کمک کردی حالا میخواهی با آمدن خودت تقویت بشه.
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    با سلام قوانینی که تصویب میشود مهمترین راه کار وعامل پیشرفت یا عقب ماندگی یک جامعه میباشد شما به عنوان رییس مجلس چی تصویب کردین که باعث پیشرفت شد که حالا میخوای رئیس جمهور شوی مهم سیاستها وقوانین هست که وضع جامعه را تعیین میکند از مهجرت میلیونی اتباع خارجی به کشور تا بالا بردن سن باز نشستگی وحقوق کارگر که مهمترین وبیشترین رکن جامعه ودر این حال ضعیف بخش جامعه شده
  • بازنشسته نیروهای مسلح IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    چهار قوه قدرت برقش بیشتر است همان سه قوه بهتر ولی همکار اسبق خودمونیم درطول خدت ومسولیتت هم کاری از دستت بر نیامد انشاالله که آبروی نظام را حفظ کنی موفق باشید
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    اگر اشتباه نکنم ساز و کار فعلی اداری کشور که ۸۵ سال پیش تعریف و مستقر گردید؛ متولیان امر (سوئدی ها) بعدا گفتند این نظام اداری از نظر ما منسوخ شده؛ متاسفانه از آن زمان تاکنون علیرغم شعارهای مختلف توفیقی برای کارآمدسازی و روزآمدسازی آن دست نداده است.
  • علی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    ...
  • امیر IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    این قوه چهارم رو بدین قالیباف.کمبود قوه داره
  • احد IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    گریه نکن من که بتو رای میدم
  • علی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 1
    فقط تو این کاندیدها اقای قالیباف کارامد و اجرایی میباشد
  • محسن IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    بله واقعا درست گفتین مردم باید گذشته ای طرف مقابل را ببینند پس شما گذشته ای درستی نداشتین و نخواهید داشت
  • زکیه محمدی BR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    باسلام آقای قالیباف شماهم تاوقتی مسئولیت بزرگی نداشتین خیلی قولها دادین ولی ازوقتی برمسند قدرا نشستین فراموش کردین این پایینها چه خبر میدونی مستاجرش یعنی چه نداری نداشتن شرمنده بچه هات شدن یعنی چه اصلا میدونی بچه معلول داشتن یعنی چه بعداز بیست وهفت سال به بچه من حق پرستاری نمیدن این چه قانونی چه مملکتی چه جور کشور وچه عدالتی هست چرا صدای ما به هیچ کجانمیرسه چرا فریادرسی نیست چرا درد آشنایی نیست ۰۹۳۵۲۶۱۲۹۰۵سعادتمندهستم باچهارتابچه مستاجرودختربزرگم فلج مغزی داره
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    یعنی سوابق شما آقای قالیباف ،درخشان است..!؟ هنوز داستان خرید لاکچری خانواده شما، فراموش نشده!...چگونه میشود درد مردم را فهمید..؟!
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    تمام آقایان سمت داشتن چندین سال در پست های متفاوت اگر کاری قرار بود انجام بدن داده بودن فقط دنبال قدرت خودشونن
  • نا شناس IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    آقای قالیباف این همه مدت کجا بودی که نه حرفی از چهار قوه زدی نه ازمشکلات و نه از معیشت مردم هالا خوب همه رو از حفظ شدی
  • فاطمه IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    آقای قالیباف توجه به بافق یزد باشه خونه خشتی نه آسانسور داره نه آب درست باید دبه دستت باشه بری آب خوردن بیاری گران تر از تهران تهران گران شد بیان شهرستان آنم بافق درمانگاه نداره بلید بری بیابان برای درمانگاه خونه هشتاد میلیون از پنج میلیون اجاره همه خانواده شهرستان مردا بافق سرکار این شد زندگی یک تشر تهدید
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    خدا را شکر به واسطه فضای مجازی گذشته و کارنامه همتون برای همه مردم روشن است فقط بعضی ها سر خودشون تو برف کردن
  • ابراهیم عبدالهی CH ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    جناب آقالی قالی باف قوه اصلی به مردم وارد شده گرونی کمر همه رو خم کرده افغانی مملکت رو چپاول کرده یه خونه نمیشه اجاره کرد تا حالا رئیس مجلسی بودی که قانون گذاری دست خودت بود چیکار کردی چه قانونی بنفع مردم تصویب کردی بفرما فقط
  • داودی IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    بله سابقه اجرایی کاندیدها را باید درنظر بگیریم خداوکیلی کدام شهرداری اندازه ایشان طرحهای عمرانی و اجتماعی را در تهران اجرا کرده است این تونل توحید و پروژه عظیم صدر که علاوه بر تونل برای اوین بار بزرگراهی را دوطبقه نمود بدون کمک دولتهای وقت متروگسترش یافت وتمام برنامه ها نیز درزمان ایشان طراحی شد
  • خدمتگزاران و سرایداران مدارس IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    1 0
    سلام آقای دکتر قالیباف ماباید اولا وحق همسرو۲۸سال سابقه کار بامدرک لیسانس گف حقوق ۱۰۰۰۰۰۰۰میلیون تومان هست چرا درگفتگو ی ویژه خبری دروغ گفتید هرطرحی برای این قشر ضعیف خواست ند تصویب کنند.ما نگذاشتی د بس شما طرفدار کارمندان وکارگران نیستید وگفته های شما موجوداست تازه چندتا آزاده‌ای حقوقی مارو پایمال کردید
  • محمد IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    هزار قوه هم باشه درست نمیشه
  • شهروند IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    #املاک_نجومی
  • سید IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    من بهش اعتقادی ندارم.
  • .... US ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 1
    انشالله پزشکیان بیاد یک آب از بقیه کاندیدا شسته تره
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    جناب قالیباف مگه امام نگفت مجلس در راس همه امور هست،مگه وظیفه مجلس علاوه بر قانون نویسی،نظارت که رکن مهمی هم هست،نیست؟! یه کم از رقیب انتخاباتی ات،جناب پزشکیان یاد بگیر.
  • علی IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    اقای قالیباف عزیز. دقیقا این حرفها را باید درتنهایی به خودتون بزنید.چرا در مجلس ازاین افراد استفاده کردید؟چرا این افراد را درلیست نامزدهای مجلس قزگرا. دادید؟ چرا به این افراد درمجلس شمارش آرا دادید که نتونستند صدتا رای رابشمارتد؟اگر به این افراد مسئولیت نمیدادید درسال ۱۴۰۲ برای دادن دستمزد و....ازتراول استفاده نمیشد! همین افراد پدر مملکت رادراوردن،کاش زودتر اینکار را می‌کردید.
  • ناشناس IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    😶🥴🥴🥴😵
  • یاس IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    اینارو میگی که اگه خدا نکرده رئیس جمهور شدی بگی که قوه چهارم هس که نمیزاره کار کنیم دیگه دستتونو مردم خواندن
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    سلام مردم ترکیه رو فراموش نکردن اقای قالی باف شما قدرت طلب هستی وتو مجلس فکرکردی پادگانه
  • علی IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    آقای قالیباف مثل اینکه گذشته خودش فراموش کرده یا از خودش خبر نداره کیه فکر میکنه اصلا گذشته‌ای نداشته نه سردار مردم فراموشکار نیستند خجالت هم چیز خوبیه
  • محمد IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    حرف بسیار درست و بجایی زدید جناب آقای دکتر قالیباف.... کارنامه ی کاندیداها باید بررسی بشه خصوصا کارنامه ی جنابعالی در شهرداری با املاک نجومی و دوره اول نمایندگی و ریاست مجلس شما....با سیسمونی و درخواست اقامت کانادا آقا زاده تون و کلی گند دیگه.... فقط نمیدونم با چه رویی اینقدر وقیحانه حرف میزنید
  • NL ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    مگه بقول اقای خمینی مجلس در راس امور نبود پس تا حالا چکار میکردی‌.
  • محمد IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    قالیباف حرف خوبی زد. مردم باید گذشته و کارنامه کاندیدا ها را نگاه کنم. مثلاً نگاه کنند آقای قالیباف در دوران ریاست مجلس به کار مثبتی برای مردم انجام داده و یا در دوران شهرداری تهران با آزاد کردن تراکم سازی و تراکم فروشی چه بلایی سر تهران آمده که بیشتر محله ها با ارتفاع بلند ساختمانها و خیابان‌ها و کوچه های تنگ تر دد سخت شده و .....
  • محسن IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    رزومه قوی یالیباف قابل انکار نیست ، لااقل بقیه کاندیداها ندارند ... مشکلات زیادی با آوردن پلیس ۱۱۰ از مردم رفع کرده و در شهرداری تحول بزرگ ایجاد کرده
  • محمدرضا IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    کارنامه ها رو که نگاه میکنیم همش نوشته فلانی پارتی تون هست
  • فرزندایران سربلند IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    یکی نیست بگه اون وقت که رئیس مجلس بودی چه گلی به سرمون زدی که الان بزنی توچندین دوره رئیس یکی از سه قوه بودی ولی کاری نکردی پس الان هم هیچ کاری نمی کنی بهترین فرد جلیلی است فردی پاک دست وخالص نه فردی ریاکار و... زنده باد ایران اسلامی وپایدار
  • امیر IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    به نظرم درست میگن.
  • محمد سلیمی IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    1 0
    سلام اقای. قالیباف شافت مندانه تو را به همان امام رضا که تو شهرش به دنیا امدی بگو جران پسرت اقامت کاندا جریان سکهی طلا و خرید سیسمونی ترکیه چیه ایا دروغ بود یا حقیقت داشت
  • اشنا IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    مردم‌سالاری‌ودموکراسی‌درکارنیست‌کارخودتان‌رامیکنید.
  • به عمل برآید به سخندانی نیست IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    آقای قالیباف چطور تضمین می دهید که وقتی پشت میز ریاست نشستید به حرفتان عمل می کنید؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    فعلا که همین سه قوه اش تخلف میکنند و درست عمل نمی‌کنند و فرمان رهبری رو پشت گوش می‌اندازند تا برسیم به چهار قوه اش خیلی ازتون نامید شدیم از شما جناب قالیباف شما مثلاً میخواین نماینده مردم بشین و نماینده یک کشور فرزند ایثارگر و ما ر نوه شهید
  • محمدحسین‌محمدی‌زاده‌ IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    این‌قولی‌که‌میدهید‌در‌مجلس‌چرا‌انجام‌ندادی‌.‌حرفهای‌همیشه‌گی‌‌شما‌توخالی‌هست‌.از‌نضر‌مردم‌شما‌ه‌مهری‌سوخته‌‌هستید..نضرملت‌را‌اگر‌میخاهی‌فقت‌احمدی‌نژاده‌.راهی‌بی‌راهی
  • S.i IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    دم انتخابات وعده 😏
  • محمودی IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    برو بسته خودت کارنامه خوبی نداری تو باید هرف نزنی
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    ایشان درست میگویدولی تاتحریمها برداشته نشودهیچ مشکلی حل نخواهدشد وتازمانی که رهبرحاضرنباشدباامریکا مذاکره کندانتخابات کاملا بی معنی است
  • مجید IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    جناب قالیباف یه سری به خودتون بزنید بعداز اعلام نظر کن
  • Taher IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    اصلاح و ناکار آمدی را از خودتون شروع نمایید اینهمه در مجلس شورای اسلامی بودید چه قانون خوبی را تصویب یا اجرا کردید
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    قوه چهارم غیر اصولی است باید از دخالت در امور سیاسی بپرهیزد و. به مسئولیت محوله خود بپردازد.
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    چه تحولی سردار ، شفاف برا مردم تشریح کنید . تحول در حوزه اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی ،بانک ، خودرو بورس یا دارو یا نیروی انسانی بدون بهره وری ،یا پارتی بازی یا رشوه ، یا فامیل سالاری ، یا تورم ،تحریم ، بیکاری ووووو، اینها تنها مواردی است که وجود دارد
  • شناس DE ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    تعجب رایس مجلس بودی چیکار کردی
  • محمد ممکن IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    درسته جناب قالیباف ، پس رانت و ...هم قوه ای است برتر و بالاتر از قوه مقننه، قضائیه و مجریه ، اگر نه بعضی‌ها دادگاهی شده بودند که خدا عالمه چه کسی؟؟!!!
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    اگر می خواهید کشور به یک تحول نسبی وسفره رنگی تره برسه فقط به آقای پزشکیان اعتماد کنید
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    امیدوارم یکی بیادکه فسادریشه کن کنه به دردمردم برسه نه یکی بیاتشنه قدرت باشه اقای قالیباف چیکارکردفقط جلیلی بیاد
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    خداروشکر که با افتخار میگم من در دوره قبل به یک شهید رای دادم،والان هم بهترین انتخاب جناب دکتر جلیلی هستن بسیار مقتدر،انقلابی،متدین ،جانباز دفاع مقدس،جان فدا برا رهبری هستند،انشالله به حق صاحب الزمان با بالاترین رای منتخب بشن ایشون ،ما در قابل انتخابمون این دنیا و در آخرت مسئول و باید جوابگو باشیم
  • محمود IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    باسلام آقای قالیباف،اگه اینجوری باشه که شمامیفرمایین،ازدست شماهم کاری ساخته نیست
  • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    به هیچکدام این کاندیدها اعتماد ندارم کسی را که اعتماد داشتم احمدی نژاد بود که شورای نگهبان رأی اعتماد به او نداد و ردش کرد.
  • فیروزی IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    حقیقتش آقای قالیباف رئیس مجلس هم براش زیاده انشالله که مردم روشنبینانه انتخاب کنند
  • کورش قیصری نیا CA ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    جناب اقای قالیباف دلیل اینکه هیچکدام از قوانین اجرا نمیشوند دقیقا خود شماها مسُولین تراز اول هستید که وقتی خودتون قانون را زیر پا میگذارید زیر دستی تون هم همینکار را میکند و تکرار میشود . از امیر کبیر پرسیدند چگونه توانستی بساط دزدی و رشوه و بی قانونی را در کشور ریشه کن کنی ؟ گفت خودم دزدی نکردم و با قوانین احترام گذاشتم و به ان پایبند بودم زیر دستی من وقتی به من نگاه کرد همین رویه را ادامه داد تا بسمت پایین این رویه شکل گرفت . دیوان سالاری یعنی شخص شما که هزاران بار مرتکب خطا و غارت بیت المال و بخشش املاک نجومی بصورت غیر قانونی میشوی ولی قانون نمیتواند جلوی تو را بگیرد . پس معاون شما هم همینکار را میکند و بعدش سرایت میکند به بخش های پایین تر جامعه ! اگر شما خودتون را اصلاح کنید جامعه اتوماتیک اصلاح میشود
  • کوروش CA ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    دیگه شنیدن طنزهای شما برای ملت خنده دار نیست! اگه چهل قوه هم تشکیل بدهی وقتی تخلفات املاک نجومی بررسی نشود و با متخلفات برخورد نشود هرگز انتظار نداشته باش که زیر دستان قانون را رعایت کنند
  • غ ف IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    البته تعبیر به قوه چهارم رانمیپسندم ولی دقت ایشان بسیار درست وستودنی ست .بایدقانون انچنان قوی جامع ومانع باشدکه جامعه هدف قانون را از ضدیت ها باقانون شستشودهد.
  • فخاری IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    اگر بخواهیم به آرامش برسیم قالیباف
  • محمد IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    فقط قالیباف بی حاشیه ومردمی وساده زیست
  • م.ر IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    قالیباف عشق است.
  • علی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    دو قوه که خود آقای قالیباف است
  • سید محمد سلامی پور IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    آقای قالیباف آیا ماده بیست و هشت قانون برنامه ششم قانون خوب است؟ در همین قانون آشکارا از اجرای کامل همسان‌سازی موضوع مواد ۱۰۹و ۱۱۰و ۱۲۵ جلوگیری شده کجای این قانون برنامه ششم خوب است؟
  • حمید اصلانی US ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    آقای قالیباف ما اصلا در کشور قوه نداریم ! که سه تا باشه یا چندتا !
  • ناصر IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    چه خبر از یخچال بازنشستگان!!!
  • علی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    رییس مجلس.یعنی رییس نمایندگان مردم.یعنی قانون نویس...اگر مجریان قانون خوب عمل نکردن.آقای قالیباف چرا هیچ اقدامی نسبت عزل مجریان قانون که رییس جمهور در راس مجریان قانون هست اقدامی نکردن
  • علی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    یکی از کارنامه های باید نگاه کرد کارنامه قالیباف هست. فقط سالهای اخیر که ریس مجلس بوده چه کارنامه ای دارد قالیباف از اول انقلاب تاکنون یکی از ستونهای نظام جمهوری اسلامی بوده.و همیشه یکی از مدیران برجسته در کشور بوده است. قالیباف از اول انقلاب تاکنون چه دستاوردی برای مردم داشته . ‌ تنها فردی که در طول انقلاب برای مردم کاری انجام داده است محمود احمدی نژاد بوده است. این رو فقط میتوان از مردم حاشیه شهرها و روستاها پرس‌وجو کرد تا متوجه محبوبیت محمد احمدی نژاد شوید
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    همون ۳قوه هم زیر نطر جنابعالی بود ک شد ۴ تا قوه!!!😃😃😃😃😃
  • علی IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    یه دونه قوه پارس که بیشتر از بقیه تجربه و کارایی داره
  • عیسی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    آقای قالی باف چهار سال ریاست مجلس بودید قیمت تمام کالاهای زندگی مردم هزاران برابر گران کردید. گوشت گوسفند هشتاد هزارتومنی رو هشتصد هزار رسوندید. مرغ بیست تومنی به کیلو صد هزار رسوندید. مسکن در شهرستان از متری ده میلیون به متری سی پنج میلیون رساندید. چه کار مفیدی بری مردم انجام دادید. جز فقر فقر بیچارگی. بهتر نیست بازنشسته بشید
  • علی IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    چرا تا الان در باره این مسائل صحبتی نکردی. انتخابات و حرفه‌ای تبلیغاتی. جناب خالیباف این حرفها برای مردم نان و کار نمیشه. چون شماها فکر مردم نیستین. شما ها همه فکر ثروت اندوزی و کشورهای دوست عربستان هستین.
  • کتابی IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    آقای قالیباف اگر توانی داشت در مجلس طرح ولایحه های در این جهت های که بیان می کند می داد واثر بخش بود تازه اول جلو خانواده اشرافی خود را می گرفت