۰ نفر

برگزاری نمایشگاه الکامپ و تلکام استان مرکزی با حمایت ایرانسل

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۵۳
کد خبر: 842870
برگزاری نمایشگاه الکامپ و تلکام استان مرکزی با حمایت ایرانسل

نمایشگاه الکامپ و تلکام استان مرکزی (ELECOMP – TELECOM 2024 ARAK)، با حضور و حمایت ایرانسل در شهر اراک برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ضمن حمایت از برگزاری نمایشگاه الکامپ و تلکام ۲۰۲۴ استان مرکزی که در شهر اراک برگزار می‌شود، برای ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه‌های مرتبط با صنعت تلکام، در این نمایشگاه حضور دارد.

نمایشگاه تلکام و الکامپ ۲۰۲۴ استان مرکزی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر اراک و با همکاری استانداری استان مرکزی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، اداره کل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات استان مرکزی، سازمان نظام صنفی استان مرکزی و برگزارکنندگان نمایشگاهی، از ۳۱ اردیبهشت تا ۴ خرداد ۱۴۰۳، از ساعت ۱۵ تا ۲۱، میزبان علاقه‌مندان است. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ضمن حضور در این نمایشگاه در غرفه ۲۵ سالن پارسی، حامی اصلی برگزاری آن است.

تمرکز ایرانسل در این نمایشگاه، ارائه محصولات و خدمات ارتباطی خود از جمله سیم‌کارت، مودم و خدمات مرتبط با فروش است. همچنین تعامل با شرکت‌های فعال حوزه ICT، از دیگر اهداف ایرانسل برای حضور و مشارکت در این رویداد صنعت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات استان مرکزی است.

توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و نیز تجاری‌سازی، ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، از جمله اهداف ایرانسل در حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است که با حمایت از رویدادهای استانی مرتبط، حمایت و مشارکت در رویدادهای استارتاپی، اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافق‌نامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و…، پیگیری می‌شود. پیش از این و در اردیبهشت ۱۴۰۳ نیز، ایرانسل از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت» که توسط دانشگاه اراک برگزار شد، حمایت کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha