۰ نفر

ناشران برتر کشور را در فروش ویژه کتاب دیجی‌کالا ببینید

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۶
کد خبر: 841937
ناشران برتر کشور را در فروش ویژه کتاب دیجی‌کالا ببینید

فروش ویژه کتاب دیجی‌کالا با حضور ناشران فعال و معتبر بازار کتاب تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. 

به گزارش اقتصادآنلاین، نشر چشمه، نگاه، مرکز، افق، هوپا، نی، میلکان، کوله‌پشتی، نیلوفر، پرتقال، ثالث و قطره ناشرانی هستند که جدیدترین آثار خود را با تخفیف تکرار نشدنی در طرح فروش ویژه کتاب دیجی‌کالا به نام «سفر میان سطرها»، به فروش می‌رسانند.

پرفروش‌ترین کتاب‌های چند سال اخیر در بازار کشور از آثار منتشر شده توسط این ناشران بوده و بسیاری از این آثار به تجدید چاپ‌های متعدد رسیده‌اند و در فروش ویژه کتاب در دیجی‌کالا می‌توانید آثار نویسندگان محبوب ایرانی و مترجمین باسابقه کشور را از این ناشران تهیه کنید.

تنوع دسته‌بندی در آثار منتشر شده توسط این ناشران کار را برای انتخاب خوانندگان راحت‌تر کرده است. کتاب‌های در سبک‌های عاشقانه، جنایی، علمی-تخیلی، تاریخی و بیوگرافی از جمله آثاری هستند که توسط این ناشرین منتشر می‌شوند.

ناشرانی مثل هوپا، پرتقال، چشمه، مرکز و … کتاب‌های خواندنی برای کودکان و نوجوانان هم منتشر می‌کنند. کتاب‌های فانتزی، تخیلی، کمیک‌بوک از جمله مواردی هستند که این ناشرین برای مخاطبان نوجوان خود عرضه می‌کنند.

خرید کتاب از ناشرین برتر در طرح فروش ویژه کتاب دیجی‌کالا برای همه مشتریان این فروشگاه اینترنتی از سراسر ایران امکان‌پذیر است. علاقه‌مندان به خرید آثار این ناشرین که دسترسی آسانی به فروشگاه‌های مرکزی آن‌ها ندارند، می‌توانند با خیال راحت و همچنین با تخفیف ویژه تا سقف ۵۰ درصد خریدهای خود را به‌صورت آنلاین انجام داده و آن‌ها را از طریق ارسال امن فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا دریافت کنند.

شما می‌توانید به مراجعه به صفحه فروش کتاب از مزایای طرح فروش ویژه کتاب دیجی‌کالا از جمله تخفیف ویژه کتاب، تنوع کتاب‌ها و انتخاب از بین آثار برتر ناشرین کشور بهره‌مند شوید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha