۰ نفر

کمپین «دیجی‌فای‌ کلیک» ۵۸ هزار کاربر جذب کرد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶:۳۰
کد خبر: 841640
کمپین «دیجی‌فای‌ کلیک» ۵۸ هزار کاربر جذب کرد

«دیجی‌فای» گزارشی از کمپین «دیجی‌فای کلیک» را منتشر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دیجیاتو، «دیجی‌فای» در جریان کمپین «دیجی‌فای کلیک» موفق شد تقریباً ۲ برابر هدف‌گذاری اولیه خود، کاربر جذب کند.

در سال ۱۴۰۱ با افزایش فشار ناشی از تشدید محدودیت‌های اینترنتی و فیلترینگ روی کسب‌وکارها، فروشگاه‌ساز «دیجی‌فای» کمپین «دیجی‌فای کلیک» را راه‌اندازی کرد که در طی آن ساختن سایت با دیجی‌فای رایگان شد. این فروشگاه ساز در این کمپین تلاش کرده است مراحل ساخت سایت را تا حد ممکن در ۶ مرحله ساده و آسان کند. حال دیجی‌فای گزارشی از این کمپین منتشر کرده است که داده‌های جالب‌توجهی در آن دیده می‌شود.

تحقق ۱۹۲ درصدی کمپین

دیجی فای پیش از شروع این کمپین برای جذب ۳۰ هزار و ۵۰۰ کاربر هدف‌گذاری کرده بود، اما درنهایت ۵۸ هزار و ۸۱۲ کاربر در دیجی‌فای ثبت‌نام کردند که ۱۹۲ درصد هدف‌گذاری اولیه بود. از این میزان، ۹ هزار و ۷۲ سایت با دیجی‌فای ساخته شده که هزار و ۲۳۶ عدد از آن‌ها فروش دارند.

کمپین «دیجی‌فای‌ کلیک» ۵۸ هزار کاربر جذب کرد

تبلیغات کلیکی و بنری در صدر آمار جذب

کاربران بیش از هر کانال تبلیغاتی از طریق دیسپلی یعنی تبلیغات بنری و کلیکی جذب این کمپین شده‌اند. پس از این کانال نیز شبکه‌های اجتماعی با سهم ۲۸ درصدی و پیامک با سهم ۲۶ درصدی، بیشترین میزان کاربران را جذب کرده است.

کمپین «دیجی‌فای‌ کلیک» ۵۸ هزار کاربر جذب کرد

دیجی‌فای برای جذب کاربران از طریق شبکه‌های اجتماعی، دو ویدیو برای اینستاگرام تولید کرد: یک ویدیو با همکاری و اجرای ۴ اینفلوئنسر حوزه تکنولوژی و ویدیوی دیگری به‌صورت سفارشی توسط یکی از استودیوهای ساخت ویدیو تولید شد.

کاربران، ویدیوی اینفلوئنسرها را مجموعاً حدود ۳۰ هزار ساعت تماشا کردند اما این میزان برای ویدیوی دیگر تنها حدود هزار ساعت بود. همچنین ۱۶ هزار و ۹۲۵ کاربر از طریق تبلیغات اینستاگرام در دیجی‌فای ثبت‌نام کردند.

همچنین ۲۶ درصد کاربران از طریق کانال پیامکی جذب شدند. ۱۷۰ هزار نفر از افرادی که پیامک این کمپین را دریافت کردند روی لینک داخل آن کلیک کردند.

در بخش تبلیغات دیسپلی که موفق‌ترین کانال جذب بود، ۲۵۶ هزار نفر روی بنرها کلیک کردند. همچنین دیجی‌فای سه بنر موفق خود در این کانال را منتشر کرده است.

کمپین «دیجی‌فای‌ کلیک» ۵۸ هزار کاربر جذب کرد

۲۸۳ ساخت سایت در یک روز

موفق‌ترین روز این کمپین ۱۰ دی‌ماه بود که در آن هزار و ۹۳۰ نفر ثبت‌نام کردند و ۲۸۳ سایت به‌صورت کامل ساخته شد. در روز ۱۵ اسفند نیز ۳۸ سایت ساخته و کامل شدند.

دیجی‌فای کوتاه‌ترین زمان ساخت سایت را ۵۳ دقیقه اعلام کرده است. همچنین میانگین زمان ثبت اولین سفارش از سایت ۱۶ ساعت و ۴ دقیقه بوده است. کاربران بیشتر از هر زمانی از روز، ساعت ۷ عصر برای ساخت سایت به دیجی‌فای مراجعه کرده‌اند.

از لحاظ ترکیب جنسیتی نیز آقایان ۶۰ درصد و خانم‌ها ۴۰ درصد ثبت‌نام‌کنندگان را تشکیل داده‌اند. همچنین جوان‌ترین کاربر در زمان ساخت سایت خود، ۱۹ سال و پیرترین کاربر ۵۱ سال سن داشته است.

۹۱ درصد افراد با موبایل سایت خود را ساخته‌اند

نکته جالب‌توجه دیگر اینکه ۹۱ درصد کاربران برای سایت خود از موبایل استفاده کرده‌اند و تنها ۹ درصد آن‌ها از کامپیوتر استفاده کرده‌اند.

تیم پشتیبانی دیجی‌فای در طول زمان کمپین به حدود ۳۸ هزار پیام در چت آنلاین، هزار و ۸۰۰ تماس تلفنی و ۲ هزار تیکت پاسخ داده‌اند.

بیشترین تعداد سفارشی که در سایت‌های ساخته‌شده این کمپین ثبت شده ۵۰۱ سفارش در ۹۰ روز بوده است. رکورد بیشترین سفارش در یک روز نیز ۳۱ سفارش ثبت شده است.

بیشترین تعداد محصول ثبت‌شده در یک سایت هزار و ۴۱۰ عدد بوده است و متنوع‌ترین سایت دیجی‌فای نیز هزار و ۶۸۲ محصول بوده است. گزارش کامل دیجی‌فای را می‌توانید از این لینک زیر دریافت کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha