۶ نفر

ایجاد پاتوق‌های دخترانه در استان یزد

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۵۸
کد خبر: 841437
ایجاد پاتوق‌های دخترانه در استان یزد

استاندار یزد، بر ایجاد پاتوق‌های دخترانه در استان با هدف ایجاد فضایی سالم و کاملا دخترانه همراه با آموزش‌های مختلف هنری تاکید کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مهران فاطمی در آستانه میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در جمع جمعی از دختران دانش آموز، دانشجو، طلبه و فعالان فرهنگی و اجتماعی استان یزد، ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) افزود: برای ایجاد این پاتوق‌ها ضمن حمایت، تسهیلاتی نیز پرداخت می‌کنیم.

وی اظهار کرد: با ایجاد پاتوق‌های یاد شده یک فضایی سالم، مناسب و با نشاط برای فعالیت‌های هنری و ... برای دختران یزدی فراهم می‌شود. باید محیطی مناسبی برای بروز استعدادها دختران استان هدف گذاری کنیم و بسترهای آن را هم باید ایجاد کرد. این بسترهای در حوزه‌های مختلف اعم علمی، اشتغال، فرهنگی، ورزشی و ... در چارچوب قانون و ملاحظاتی که وجود دارد، باید فراهم شود. باید به نیازها و مسائل نخبگان توجه و زمینه اثرگذاری آن در جامعه فراهم شود.

فاطمی در ادامه خاطر نشان کرد: جهانی شدن یزد فرصتی برای ترویج فرهنگ غنی اسلامی و سبک زندگی ایرانی است.

استاندار یزد ، پنجشنبه شب در آستانه میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در جمع جمعی از دختران دانش آموز، دانشجو، طلبه و فعالان فرهنگی و اجتماعی استان یزد حضور یافت.

همچنین استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختران پیام تبریکی صادر کرد.
مهران فاطمی در این پیام آورده است:

معصومه (س) تفسیر معصومیت است و ترجمانی از جنس عاشورا که در قصه بلند مدینه تا مشهد از همسفر شدن با عقیله بنی هاشم وام می‌گیرد و در روزگار دلدادگی از غربت به قربتی از جنس نور و ایمان می‌رسد.

میلاد پر خیر و سرور کریمه اهل بیت، سرچشمه فضائل اخلاقی، حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه پرفروغ کرامت و روز دختران را به تمامی ارداتمندان ائمه اطهار (ع) به ویژه دختران عفیف، سرافراز و پرتلاش در ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه خداوند منان برای همگان شادمانی، عزت، سلامت و سعادت آرزومندم.

امید که با بهره‌مندی از سیره و روش زندگانی این بانوی نورانی و روحانی، رشد معنوی، خانوادگی، علمی و اخلاقی دختران امروز و مادران فردا در مسیر تحقق اهداف متعالی گام دوم انقلاب را شاهد باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha