۰ نفر

تلویزیون اقتصادآنلاین؛

سفر گروسی به تهران در راستای روابط می‎تواند، انجام شود

۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۵۰
کد خبر: 836526
سفر گروسی به تهران در راستای روابط می‎تواند، انجام شود

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار کرد: دیپلمات‌ها و کارشناسان اقتصادی ما در سفارتخانه‌ها در این خصوص مامموریت یافتند که این موضوع را با جدیت دنبال کنند. امیدواریم شاهد این رخداد اقتصادی در تهران در نیمه اردیبهشت ماه باشیم و دستگاه دیپلماسی در کنار وزارت صمت به مسئولیت‌های خود عمل کرده است. مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی شخصاً این موضوع را پیگیری می‌کند. در این لحظه اطلاعاتی در خصوص این سفر گروسی ندارم و سازمان انرژی اتمی در جریان این کار است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به خبرنگار اقتصادآنلاین در مورد نمایشگاه ایران اکسپو و سفر اردیبهشت رافائل گروسی گفت: براساس سیاست دولت سیزدهم همکاری و هماهنگی نزدیک بین وزارت خارجه و معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه با سازمان توسعه و تجارت و وزارت صمت برای نمایشگاه ایران اکسپو 2024 به صورت مستمر برقرار بود.  

کنعانی افزود: دیپلمات‌ها و کارشناسان اقتصادی ما در سفارتخانه‌ها در این خصوص مامموریت یافتند که این موضوع را با جدیت دنبال کنند. امیدواریم شاهد این رخداد اقتصادی در تهران در نیمه اردیبهشت ماه باشیم و دستگاه دیپلماسی در کنار وزارت صمت به مسئولیت‌های خود عمل کرده است. مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی شخصاً این موضوع را پیگیری می‌کند. در این لحظه اطلاعاتی در خصوص این سفر گروسی ندارم و سازمان انرژی اتمی در جریان این کار است.

وی خاطرنشان کرد: در چارچوب ارتباطات مستمری که وجود دارد و در راستای ارتباطات طرفین این سفر می‌تواند انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha