۰ نفر

گوشی‌های سری ریلمی P۱ با امکانات و قیمت استثنایی از راه رسیدند

۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۵۳
کد خبر: 836515
گوشی‌های سری ریلمی P۱ با امکانات و قیمت استثنایی از راه رسیدند

گوشی‌های سری ریلمی P۱ با طراحی چشم‌نواز، سخت‌افزار مناسبی مثل دوربین باکیفیت و فست شارژ و از همه مهم‌تر، قیمت مقرون به‌صرفه معرفی شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از گجت نیوز، آیا به دنبال یک گوشی هوشمند اندرویدی با مشخصات و امکانات عالی و در عین حال قیمت مناسب هستید؟ بعید به‌نظر می‌رسد گزینه‌ای بهتر از گوشی‌های سری ریلمی P۱ پیدا کنید! در این مطلب، نگاهی به تمام ویژگی‌های جذاب این گوشی‌های هوشمند می‌اندازیم.

گوشی‌های سری ریلمی P۱ با امکانات و قیمت استثنایی از راه رسیدند

طراحی و نمایشگر سری ریلمی P۱

ریلمی با طراحی فوق‌العاده باریک و سبک، سری پی وان را به بازار عرضه کرده است. ضخامت مدل P۱ تنها ۷.۹۱ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۸ گرم است. مدل P۱ Pro نیز با وزن ۱۸۴ گرم و ضخامت ۸.۳۵ میلی‌متر، خوش‌دست و راحت حمل می‌شود. بدنه این گوشی‌ها با الهام از پرندگان، درخششی خیره‌کننده در نور خورشید دارد. بافت ویژه Micro-Crystal Sparrow و طراحی سه‌بعدی LDI نیز جلوه خاصی به آن‌ها بخشیده است.

گوشی‌های سری ریلمی P۱ با امکانات و قیمت استثنایی از راه رسیدند


مدل معمولی P۱ از استاندارد IP۵۴ برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بهره می‌برد، در حالی که مدل پرو با درجه بالاتر IP۶۵، خیال شما را از نفوذ مایعات و ذرات ریز راحت می‌کند.

روی قاب جلو، P۱ دارای یک نمایشگر تخت AMOLED به اندازه ۶.۶۷ اینچ با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، پوشش ۱۰۰ درصدی طیف رنگی P۳، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت است. اما P۱ پرو با نمایشگر خمیده ۶.۷ اینچ AMOLED و نرخ تازه‌سازی مشابه، تجربه بصری فراگیرتری ارائه می‌دهد. این نمایشگر از حداکثر روشنایی ۹۵۰ نیت و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس برخوردار است. هر دو مدل همچنین از فناوری Rainwater Smart Touch ریلمی پشتیبانی می‌کنند که عملکرد لمسی بی‌نقص را در هر شرایطی تضمین می‌کند.

گوشی‌های سری ریلمی P۱ با امکانات و قیمت استثنایی از راه رسیدند

عملکرد و دوربین

در قلب تپنده P۱، پردازنده مدیاتک Dimensity ۷۰۵۰ حضور دارد که ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. در سمتی دیگر، پی ۱ پرو از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۶ نسل ۱ کوالکام بهره می‌برد که با همان پیکربندی حافظه در دسترس است. هر دو مدل از یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی انرژی می‌گیرند. سیستم خنک‌کننده محفظه بخار در P۱ و سیستم خنک‌کننده سه‌بعدی VC در P۱ پرو، خیال شما را از داغ شدن گوشی در کاربری‌های سنگین راحت می‌کند.
این گوشی‌ها با رابط کاربری Realme UI ۵.۰ مبتنی بر اندروید ۱۴ به بازار عرضه می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آن‌ها نیز می‌توان به وای‌فای ۶، پشتیبانی از شبکه ۵G، درگاه USB-C، بلوتوث ۵.۲، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون (فقط در مدل P۱)، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، بلندگوهای دوگانه باکیفیت و قابلیت افزایش رم مجازی تا ۸ گیگابایت اشاره کرد.

در بخش دوربین، ریلمی P۱ از حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ JN۱ به‌همراه یک حسگر سیاه و سفید ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی این مدل نیز ۱۶ مگاپیکسل است. اما P۱ پرو با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-۶۰۰ دارای لرزشگیر اپتیکال (OIS) و یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، برای عکاسی حرفه‌ای طراحی شده است. دوربین سلفی این مدل نیز ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

قیمت و زمان عرضه

گوشی‌های خانواده ریلمی P۱ در رنگ‌بندی جذاب و قیمت مقرون به‌صرفه عرضه می‌شوند. رنگ سبز طاووسی و قرمز ققنوس برای نسخه معمولی و قرمز ققنوس و آبی طوطی برای مدل پرو در نظر گرفته شده است. قیمت مدل معمولی نیز بین ۱۹۲ تا ۲۲۸ دلار و مدل پرو ۲۶۴ تا ۷۵ دلار خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha