۰ نفر

واکنش طالبان به پاسخ ایران علیه حمله رژیم صهیونیستی

۲۳ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۲۲
کد خبر: 835702
واکنش طالبان به پاسخ ایران علیه حمله رژیم صهیونیستی

معاون دفتر سیاسی طالبان در قطر از پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق دفاع و حمایت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حنفی وردک، معاون دفتر سیاسی طالبان در قطر و از مقامات ارشد طالبان در توییتی نوشت: جمهوری اسلامی ایران در برابر تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی، حق دفاع از خود را دارد.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در تلاش برای گسترش جنگ در خاورمیانه‌ است. کشورهای جهان به‌خصوص کشورهای عربی و ایران باید از موضع‌گیری واحد و قوی برای مبارزه با این ناسور و حمایت از یک فلسطین آزاد و مستقل استفاده کنند.

در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، تعدادی از مستشاران نظامی ایران از جمله سردار سرتیپ محمدرضا زاهدی و سردار محمدهادی رحیمی به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آجورلو لجن IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    0 0
    مستشار نظامی در کنسولگری چیکار می‌کرده !!! عجیب نیست
  • ازبوشهر IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    0 0
    وقتی توی دنیا فقط طالبان از ما حمایت کنه یعنی واقعا کارمون خیلی درسته ،باید شکر گزار خداوند بود که هنوز حداقل یه گروه نکبت ،بدبخت ،فلک زده ،ضد بشری وتمام قوانینی که بشر از روز اول نوشته پشتیبان ماست .واقعا خجالت آوره گروهی که برای مادران وزنان ودختران خود هیچ ارزشی قائل نیستن حامی ما باشه ،چقدر زن فرهیخته ودانشمند ونخبه توی افغانستان هست که این گروه جنایتکار مجبورشون کرده یا جلای وطن کنند ویا درپستوی خانه گم