۰ نفر

چرا گوشی های پرچمدار سامسونگ ۷ سال آپدیت می شوند؟

۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۶:۰۰
کد خبر: 833419
چرا گوشی های پرچمدار سامسونگ ۷ سال آپدیت می شوند؟

سامسونگ اولین شرکتی نیست که چنین وعده‌ای می‌دهد، زیرا گوگل نیز قبلاً اعلام کرده که برای پیکسل ۸ تا هفت سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری ارائه خواهد داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از زومیت، سامسونگ با معرفی سری گلکسی S۲۴ از انتشار هفت سال آپدیت برای این گوشی‌ها خبر داد؛‌ اما دلیل این کار چیست؟

سامسونگ در رویداد معرفی پرچمداران جدیدش یعنی سری گلکسی S۲۴ وعده داد تا هفت سال برای این گوشی‌ها به‌روزرسانی نرم‌افزاری منتشر کند که شامل آپدیت‌های سیستم‌عامل و وصله‌های امنیتی می‌شود.

سامسونگ اولین شرکتی نیست که چنین وعده‌ای می‌دهد، زیرا گوگل نیز قبلاً اعلام کرده که برای پیکسل ۸ تا هفت سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری ارائه خواهد داد.

وب‌سایت GSMArena از نیکلاس پورتر، معاون واحد موبایل سامسونگ، درمورد دلیل انتشار آپدیت به‌مدت هفت سال برای گلکسی S۲۴ سؤال کرد.

پورتر در پاسخ گفت تحلیل‌های سامسونگ که طبق بازخورد کاربران به‌دست آمده‌اند، نشان می‌دهند طولانی‌ترشدن دوره‌ی پشتیبانی، ارزش بیشتری به گوشی هوشمند می‌بخشد و این موضوع هزینه‌های به‌روز نگه‌داشتن نرم‌افزار را توجیه می‌کند.

تحقیقات سامسونگ نشان می‌دهند کاربران تمایل دارند گوشی‌های خود را برای مدت طولانی‌تری نگه دارند و بناربراین منطقی به‌نظر می‌رسد که شرکت‌های سازنده‌ی این محصولات، دوره‌ی پشتیبانی نرم‌افزاری را افزایش دهند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha