۰ نفر

ستاد مدیریت بحران اهواز به حالت آماده‌باش درآمد

۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۲۶
کد خبر: 831610
ستاد مدیریت بحران اهواز به حالت آماده‌باش درآمد

خوزستان فرماندار اهواز از آماده‌باش ستاد مدیریت بحران اهواز در پی هشدار سطح قرمز هواشناسی خوزستان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سید احمد موالی‌زاده امشب (۲۸ اسفندماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به هشدار سطح قرمز هواشناسی و اعلام آماده‌باش از سوی اداره‌کل مدیریت بحران استانداری خوزستان اظهار کرد: جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران اهواز با حضور ادارات و دستگا های عضو این ستاد در فرمانداری اهواز تشکیل و تمهیدات لازم اندیشده شده است.

وی افزود: ادارات، شرکت‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت توزیع برق، آب و فاضلاب، گاز، شهرداری، مخابرات و… آمادگی لازم برای رفع مشکلات و قطعی‌های احتمالی را دارند.

رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران اهواز بر خودداری از تردد و سفرهای غیرضروری در شرایط قرمز هواشناسی تاکید کرد و گفت: شهروندان، روستاییان و مسافران نوروزی با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و هشدار ستاد مدیریت بحران استان خوزستان، از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه کارون و کانال‌های فصلی خودداری کنند.

بنا بر هشدار سطح قرمز هواشناسی، سامانه بارشی از اواخر دوشنبه ۲۸ اسفندماه تا اواخر سه‌شنبه ۲۹ اسفندماه موجب رگبار شدید باران، رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا شدید در مناطق شمالی، شرقی، شمال  شرقی، غربی، مرکزی و بخش‌هایی از جنوب استان خوزستان خواهد شد و احتمال ریزش تگرگ در برخی از مناطق استان و سیلاب و آبرفتگی مناطق شهری نیز وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha