۰ نفر

خبر جدید از کاهش ساعت کاری کارمندان

۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۱۲
کد خبر: 830427
خبر جدید از کاهش ساعت کاری کارمندان

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از رسیدگی به جزئیات لایحه کاهش ساعت کاری ادارات در ابتدای سال آتی در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، عباس گودرزی با اشاره تصویب کلیات لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری به صورت دو شوری و ارجاع این لایحه جهت بررسی جزئیات به کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و مطالبه عمومی مردم در این خصوص، حتما بعد از تعطیلات نوزوز در صورتی که مشکل خاصی پیش نیاید به این لایحه با اولویت در کمیسیون اجتماعی رسیدگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه «طی یک جلسه در کمیسیون به لایحه کاهش ساعت کاری ادارات رسیدگی می‌کنیم» افزود: طبیعتاً بعد از بررسی جزئیات در کمیسیون، گزارش کمیسیون دوباره لایحه به صحن ارجاع خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    حالا اگه طرح باز نشستگی یا یه چیزی بود که به ضرر کار گرا بود باید برا مون تصویب میشد اما کاهش ساعت کاری فقط برا کارمندان
  • یک ایرانی IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 0
    امسال که تقریباً گذشت،سال آینده ،یعنی ماه رمضان سال آینده برنامه ریزی کنیدکه حدااقل مدارس دخترانه وپسرانه ودانشگاهها علاوه برادارات ،حداقل دوساعت ازکلاسهابکاهیدتا فرزندانمان روزه ی خودرا بخوبی بگیرندوخاطرات خوبی ازرمضان داشته باشند،وحیِ مُنزَل که نیست نشود!@@@.