۰ نفر

اسنپ این گزینه را حذف کرد

۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۴۴
کد خبر: 829162
اسنپ این گزینه را حذف کرد

در پی اعتراض گسترده کاربران اسنپ از گزینه "عجله دارم" که منجر به افزیش 20 تا 30 درصدی کرایه پایه مسیرهای درخواستی می‌شد و در پی ورود تعزیرات و دیوان عدالت اداری به این موضوع، از عصر امروز پنجشنبه 17 اسفند کاربران اسنپ گزارش دادند که گزینه "عجله دارم" از اپلیکیشن این تاکسی اینترنتی حذف شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، در پی اعتراض گسترده کاربران اسنپ از گزینه "عجله دارم" که منجر به افزیش 20 تا 30 درصدی کرایه پایه مسیرهای درخواستی می‌شد و در پی ورود تعزیرات و دیوان عدالت اداری به این موضوع، از عصر امروز پنجشنبه 17 اسفند کاربران اسنپ گزارش دادند که گزینه "عجله دارم" از اپلیکیشن این تاکسی اینترنتی حذف شده است.

 همچنین امروز سخنگوی سازمان تعزیرات خواستار حذف گزینه "عجله دارم" در تاکسی‌های اینترنتی شده و هشدار داده بود: این امر تخلف و گران‌فروشی است.

وی تاکید کرده بود: «عجله دارم» فقط یک گزینه‌ است که فرد به موجب آن باید مبلغ بیشتری پرداخت کند، کسی که این گزینه را انتخاب می‌کند، نه زودتر به مقصد رسانده می‌شود و نه امکان اضافه‌تری به مردم داده می‌شود؛ معمولاً متقاضی را دو، سه بار در انتظار می‌گذارند و نهایتاً زمانی که گزینه عجله دارم را با رقم 25، 30 درصد بالاتر قبول می‌کنند.

اسفنانی با تذکر به مدیران تاکسی‌های اینترنتی از آن‌ها خواست که گزینه «عجله دارم» را حذف کنند تا مردم دچار مشکل نشوند.

وی تاکید کرده بود که مطابق مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا چنانچه تخلف گرانفروشی احراز شود، رئیس شعبه به آنها اجازه داده حکم به پلمپ دهد یا بنر نصب کنند که این واحد متخلف است و از ادامه خدمات جلوگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیایی IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    اسنپ فقط نام عجله دارم رو به اسنپ اکو تغییر داده و تغییر انجام نداده است
  • حسن متقی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    تنها سلاح اسنپ فقط طرح تشویقی هستش هیچ امتیازی برای تاکسی اینترنتی وجود ندارد و سهمیه سوخت هم تعطیل شده و فقط راننده مساجر یان فرزند دار مجبور ادامه بده که یک سال بعد با هزینه ۵۰میلیونی تعمیرات شغلش رو تغیر میده یا مصیبت ...... اسنپ باید فقط به حقوق پرسنلش اکتفا کنه