۵ نفر

ارزان‌ترین مدل گلکسی در ایران/ این گوشی سامسونگ را با کمتر از ۴ میلیون بخرید 

۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۶
کد خبر: 828507
ارزان‌ترین مدل گلکسی در ایران/ این گوشی سامسونگ را با کمتر از ۴ میلیون بخرید 

گوشی‌های گلکسی سامسونگ که در سه دسته اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار عرضه می‌شوند، از محبوب‌ترین موبایل‌ها در سراسر جهان هستند و در ایران نیز طرفداران بسیاری دارند.

اقتصاد آنلاین - سجاد مالمیر: سامسونگ گلکسی به مجموعه‌ای از دستگاه‌های هوشمند شامل تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ، هدفون و ساعت هوشمند گفته می‌شود که توسط سامسونگ الکترونیکس تولید و عرضه می‌شود. در حال حاضر محبوب‌ترین محصولات سامسونگ گلکسی، تلفن‌های همراه آن است که در چند سری شامل Z، S، A، M و F عرضه می‌شوند. 

گوشی‌های گلکسی طی یک دهه اخیر، بازار موبایل در ایران را قبضه کرده‌اند. این گوشی‌ها در کنار گوشی‌های آیفون و شیائومی پرفروش‌ترین موبایل‌های بازار هستند. طبق برخی گزارش‌ها گلکسی A۱۴ پرفروش‌ترین گوشی موبایل در ایران طی یک سال اخیر بوده و گلکسی A۵۴ و گلکسی A۳۳ نیز در فهرست پرفروش‌های بازار قرار دارند.

گوشی‌ها گلکسی در سه رده ارزان و اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار عرضه می‌شوند و در حال حاضر ارزان‌قیمت‌ترین مدل این گوشی‌ها در بازار موبایل ایران، گوشی‌ گلکسی A۰۴ است. این مدل گوشی تنها گلکسی‌ موجود در بازار است که آن را با قیمت کمتر از ۴ میلیون تومان می‌توان خریداری کرد. 

مشخصات ارزان‎‌ترین گوشی گلکسی در ایران

گوشی گلکسی A۰۴ که در حال حاضر حدود ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد، دارای حافظه ۳۲ گیگابایتی و رم ۳ گیگابایتی است. این گوشی اوایل دی‌ماه با قیمت سه میلیون تومان به فروش می‎‌رسید و حالا قیمت آن حدود ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

سیستم عامل گوشی گلکسی A۰۴، اندروید ۱۲ و کیفیت دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسل و کیفیت دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل است. صفحه نمایشگر این گوشی ۶.۵ اینچی است و گوشی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. همچنین این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند.

مدل جدیدتری از این گوشی با نام A۰۴e در بازار وجود دارد که دارای حافظه ۶۴ گیگابایتی است. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل است و با کیفیت فول اچ دی فیلمبرداری می‌کند. قیمت این گوشی که از اینترنت ۴g پشتیبانی می‌کند حدود ۲۰۰ هزار تومان از A۰۴ گران‌تر است. گوشی A۰۴ با رم ۴ گیگابایت، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و فیلمبرداری با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل نیز با قیمت حدود ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سایر گوشی‌های گلکسی ارزان‌قیمت کدامند؟

در کنار گوشی A۰۴ برخی دیگر از مدل‌های گلکسی با قیمت مناسب به فروش می‎‌رسند. قیمت گوشی A۰۵ دو سیم کارت با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت با سیستم عامل اندروید ۱۳، حدود ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است. سایر مشخصات این گوشی تقریباً مشابه A۰۴ است.

گوشی گلکسی A۰۵s دو سیم کارت با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت با سیستم عامل اندروید ۱۳، با قیمت حدود ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این گوشی مجهز به به حس‌گر اثر انگشت است و دوربین آن قابلیت‌های بیشتری نسبت به گوشی A۰۵ دارد.

قیمت گوشی A۱۴ دو سیم کارت با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت نیز با قیمت حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. دوربین سلفی این گوشی دارای حسگری با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل از نوع عریض است که آن را به یک گوشی اقتصادی مناسب عکاسی سلفی تبدیل کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    2 2
    پول هدر دادنه،من خریدم...هنگ میکنه،کیفیت عکس صفر،ساده ترین امکانات هم نداره،اینترنت ضعیف

    پاسخ سایت: مرسی از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید