۰ نفر

آخرین وضعیت رای‌گیری در ایلام

۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶
کد خبر: 827715
آخرین وضعیت رای‌گیری در ایلام

استاندار ایلام با بیان اینکه حضور پُرشور مردم در ساعات آغازین رای‌گیری، ستودنی بود،گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌ها، نشان‌گر بلوغ سیاسی و ولایت‌مداری مردم است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حسن بهرام‌نیا امروز جمعه ۱۱ اسفند از سه شعبه‌ أخذ رأی در مدرسه شهید مفتح، مدرسه شهید شنبه‌ای و مسجد امام حسن مجتبی(ع) بازدید کرد. ‌

وی در جریان این بازدیدها که دادستان استان، فرمانده انتظامی و مرزبانی استان هم حضور داشتند، اظهار داشت: حضور پُرشور مردم برای أخذ رأی در ساعات آغازین رأی‌گیری، ستودنی و قابل ستایش بود که با وجود کاستی‌ها و مشکلات، آن‌چه امروز برای آن‌ها مهم است اصل نظام و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار ایلام افزود:حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های أخذ رأی، نشان‌گر بلوغ سیاسی،ولایت‌مداری و عشق به نظام ‌و ولایت،دلدادگی به دین و آرمان‌های شهدا و انقلاب است.

وی با بیان این‌که هر لخطه به خیل عظیم رای‌دهندگان افزوده‌ می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم با حضور پُرشور خود دل دوست‌داران نظام و انقلاب را شاد و استکبار جهانی را خشمگین می‌کنند.

بهرام‌نیا در خصوص تمدید مهلت فعالیت شعب أخذ رأی، خاطرنشان کرد: به همه‌ی نمایندگان شعب اعلام کردیم اگر نیاز به تمدید زمان بود تا سه ساعت در اختیار وزیر کشور است و بیش از آن در صورت نیاز به تمدید، باید به تأیید شورای نگهبان برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha