۰ نفر

زنجان دومین مرکز استان سرد کشور شد

۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۲۶
کد خبر: 827258
زنجان دومین مرکز استان سرد کشور شد

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: صبح امروز شهر زنجان به عنوان دومین مرکز استان سرد کشور ثبت شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمدرضا رحمان‌نیا اظهار کرد: امروز صبح شهر زنجان به عنوان دومین مرکز استان سرد کشور ثبت شد و قیدار، سلطانیه و ایجرود نیز با دمای منفی ۱۰ درجه سردترین ایستگاه‌های استان بودند.

وی ابراز کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان منفی ۹ و منفی یک درجه، ابهر منفی هشت و منفی ۲ درجه، خرمدره منفی هفت و منفی ۲ درجه، آببر ۴ و منفی ۲ درجه، قیدار منفی ۱۰ و منفی سه درجه، سلطانیه منفی ۱۰ و منفی یک درجه و ماهنشان منفی ۵ و ۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان آسمان اغلب مناطق استان در حال حاضر را قسمتی ابری توصیف کرد و گفت: در ایستگاه گرماب بارش‌های خفیف و محلی برف را شاهد هستیم که انتظار می‌رود این شرایط گاهی با ورزش باد همراه شود.

وی با اشاره به وزش باد شدید در روزهای گذشته یادآور شد: وزش بادهای شدید سبب بروز یخبندان در استان شد اما امروز شدت وزش باد نسبت به روزهای گذشته کمتر شده است.

رحمان‌نیا از پیش‌بینی بارش‌های پراکنده به صورت برف در برخی مناطق استان طی روز آینده خبر داد و افزود: روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری بارندگی برای استان پیش بینی نشده است.

وی با اشاره به اینکه هوای سردی که از ۲ روز گذشته در نقاط مختلف استان حاکم شده است تا آخر هفته جاری همچنان مستقر خواهد بود، ادامه داد: از اوایل هفته آینده دمای استان به طور نسبی افزایش می‌یابد و از شدت سرما کاسته می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha