۱ نفر

کدام گوشی شیائومی را بخریم؟

۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴
کد خبر: 826770
کدام گوشی شیائومی را بخریم؟

سلب مسئولیت: ویجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

به گزارش اقتصادانلاین به نقل از زومیت، اگر به‌دنبال خرید بهترین گوشی هستید، خرید گوشی شیائومی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برند شیائومی یکی از موفق‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های دیجیتال است. این برند گوشی‌های باکیفیتی تولید می‌کند که شرکت آن، در کشور چین قرار دارد و نسبت به برندهای سامسونگ و گوگل، مدل‌هایی به‌صرفه‌تر به بازار ارائه می‌دهد.

محصولات شیائومی در بازه‌های قیمت متفاوتی موجود هستند و شما می‌توانید نسبت به نیاز خود، یکی از محصولات این برند را خریداری کنید. همچنین این را هم باید بدانید که سری گوشی‌های متفاوتی توسط برند شیائومی وارد بازار شده‌اند که هرکدام در یک مشخصه خاصی تمرکز کرده‌اند.

همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب به‌طور کامل راهنمای خرید گوشی‌های برند شیائومی را به شما ارائه دهیم. پس‌از مطالعه این مقاله می‌توانید بهترین مدل را نسبت به بودجه و نیاز خود انتخاب و خریداری کنید.

معرفی برند شیائومی

بگذارید قبل‌از بررسی انواع مدل گوشی شیائومی، این برند را بیشتر برای شما توضیح دهیم. بسیاری از افراد شرکت شیائومی را با گوشی‌های ارزان‌قیمت و باکیفیت می‌شناسند. این برند محصولات گوناگونی را به دنیای دیجیتال ارائه کرده است.

از انواع گوشی هوشمند گرفته تا اسپیکرهای بلوتوثی، اسپیکر دسکتاپ، ساندبار، تلویزیون، ویدئو پروژکتور و ماساژور را می‌توان در میان محصولات این برند نام برد. تمامی این محصولات در کشور چین تولید می‌شوند و بهترین قابلیت‌ها، به آن‌ها اختصاص‌ داده ‌شده است. این شرکت در سال ۲۰۱۱ اولین گوشی هوشمند خود را وارد بازار کرد و نظرهای مثبت زیادی جذب آن شد.

انواع سری گوشی ‌های شیائومی

همان‌طور که در قسمت‌های قبلی هم اشاره کردیم، گوشی شیائومی در مدل‌ها و سری‌های گوناگونی وجود دارد. هرکدام از این مدل‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و بهتر است قبل‌از خرید با آن‌ها آشنا باشید. بهترین سری‌های گوشی‌های شیائومی عبارت‌اند از:

کدام گوشی شیائومی را بخریم؟

Mi

یکی از محبوب‌ترین سری تلفن‌همراه شیائومی را می‌توان سری می یا Mi دانست. بسیاری از افراد این سری را با سری اصلی شیائومی اشتباه می‌گیرند؛ اما باید گفت که گوشی‌های Mi معمولا قیمت ارزان‌تری از سری اصلی دارند و وزن آن‌ها سبک‌تر است.

مهم‌ترین ویژگی که باعث ‌شده محصولات این سری از گوشی‌ها محبوب شوند، وزن سبک، ابعاد نازک و نمایشگر فوق‌العاده آن‌ها است. شما می‌توانید با قیمتی مناسب این گوشی را تهیه کنید و از وزن بسیار سبک آن لذت ببرید.

Redmi

سری دیگری که از میان انواع گوشی شیائومی می‌توان به‌عنوان محبوب‌ترین سری به آن اشاره کرد، Redmi است. Redmi یکی از زیرشاخه‌های برند شیائومی بوده و گوشی‌های مختلفی در بازه‌های قیمتی گوناگون دارد.

از ۲۰ میلیون تومان گرفته تا ۱۰ میلیون و حتی پایین‌تر در این سری وجود دارند. ویژگی مهم این گوشی ابعاد متوسط آن و وجود تعادل میان اجزای گوناگون است. به‌طور مثال، نمایشگر، پردازنده و دوربین، همه در رده متوسط قرار گرفته‌اند و بین آن‌ها یک تعادل خاصی وجود دارد. این یعنی می‌توان از آن‌ها به‌عنوان گوشی میان رده یاد کرد.

Poco

محصول دیگری که میان انواع تلفن ‌همراه شیائومی وجود دارد، سری گوشی‌های پوکو یا همان Poco است. گوشی‌های Poco را می‌توان از پرقدرت‌ترین گوشی‌های برند شیائومی دانست. بسیاری از محصولات این سری در رده پرچم‌دار یا کمی پایین‌تر قرار گرفته‌اند.

ابعاد این گوشی‌ها کمی بزرگ بوده و وزن آن‌ها نیز نسبت به سری‌های دیگر بیشتر است؛ اما سخت‌افزار و نمایشگری که در آن‌ها به‌کاررفته، بسیار پرقدرت بوده و مخصوص بازی است. اگر می‌خواهید از گوشی خود برای بازی یا کارهای سنگین استفاده کنید، سری پوکو محصولاتی عالی در اختیار شما قرار داده است.

بهترین گوشی شیائومی در هر بازه قیمتی

کدام گوشی شیائومی را بخریم؟

برای این‌که بتوانید به‌راحتی بهترین تلفن‌همراه شیائومی را برای خود انتخاب کنید، باید در هرکدام از بازه‌های قیمتی بهترین مدل را در نظر بگیرید. در هر بازه قیمتی، برند شیائومی مدل‌های مختلفی را ارائه کرده است. این مدل‌ها به‌شکل زیر هستند:

بیش از ۲۰ میلیون تومان (پرچم‌دار)

بهترین گوشی شیائومی که در بازه قیمتی ۲۰ میلیون تومان و بالاتر قرار دارد شامل ۵ مورد زیر هستند:

Xiaomi ۱۲T Pro, ۲۵۶GB, ۸GB RAM
Xiaomi ۱۳T Pro, ۵۱۲GB, ۱۲GB RAM
Poco F۵ Pro, ۵۱۲GB, ۱۲GB RAM
Xiaomi ۱۳T, ۲۵۶GB, ۱۲GB RAM
Redmi Note ۱۳ Pro Plus ۵G, ۵۱۲GB, ۱۲GB RAM
قیمت این گوشی‌ها به ترتیب از ۳۰ میلیون تومان تا ۲۰ میلیون تومان است. بهترین انتخاب در این بازه ۱۲T Pro است؛ زیرا سخت‌افزار آن قوی بوده و از نمایشگری فوق‌العاده بهره می‌برد.

۲۰ تا ۱۵ میلیون تومان (پرقدرت اما خوش ‌قیمت)

بازه دیگری که افراد زیادی به‌دنبال خرید گوشی در آن هستند، بازه ۲۰ تا ۱۵ میلیون است که این تلفن‌های همراه، سخت‌افزار خوب دارند، اما به اندازه پرچم‌دارها گران نیستند. بهترین مدل‌های این سری عبارت‌اند از:

Redmi Note ۱۲ Pro Plus ۵G, ۲۵۶GB, ۸GB RAM
Poco F۵, ۲۵۶GB, ۱۲GB RAM
Redmi Note ۱۳ Pro ۵G, ۵۱۲GB, ۱۲GB RAM
Redmi Note ۱۲ Pro Plus ۵G, ۲۵۶GB, ۸GB RAM
Poco X۶ Pro, ۵۱۲GB, ۱۲GB RAM
پیشنهاد ما در این بازه Poco F۵ است؛ زیرا فضای ذخیره‌سازی و رم آن بالا بوده و نسبت به مدل‌های دیگر از سخت‌افزار بهتری بهره می‌برد.

۱۵ تا ۱۰ میلیون تومان (میان ‌رده)

بازه‌ای که قیمت آن میان ۱۵ تا ۱۰ میلیون تومان است را بازه میان‌رده می‌گویند. این بازه، قیمتی مناسب دارد و سخت‌افزاری که به مشتری ارائه می‌دهد، برای کارهای روزمره مناسب است. همچنین نمایشگر و دوربین نیز به همین شکل عمل می‌کنند. بهترین مدل‌هایی که در بازه قیمتی ۱۵ تا ۱۰ میلیون تومان در انواع تلفن ‌همراه شیائومی قرار می‌گیرند، شامل موارد زیر هستند:

Redmi Note ۱۳ Pro ۴G, ۵۱۲GB, ۱۲GB RAM
Redmi Note ۱۲ Pro ۵G, ۲۵۶GB, ۸GB RAM
Xiaomi Lite ۱۲, ۲۵۶GB, ۸GB RAM
Poco X۵ Pro ۵G, ۲۵۶GB, ۸GB RAM
Redmi Note ۱۲ Pro ۵G, ۲۵۶GB, ۱۲GB RAM
می‌توانیم در این بازه قیمتی مدل Note ۱۳ Pro را به‌دلیل فضای ذخیره‌سازی بالا، رم عالی و دوربین‌های فوق‌العاده به شما پیشنهاد دهیم.

جمع‌بندی

امروز بسیاری از افراد به‌دنبال خرید گوشی شیائومی هستند. شرکت شیائومی یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند و دیگر لوازم برقی و الکترونیکی است که در کشور چین قرار دارد. این شرکت فوق‌العاده محصولات فراوانی را وارد بازار کرده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موبایل اشاره کرد. در این مطلب بهترین گوشی‌هایی که در هر بازه قیمتی از این برند وجود داشتند را به شما معرفی کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha