۰ نفر

هشدار جدی به یارانه‌بگیران؛ گول پیامک یارانه جعلی را نخورید!

۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳
کد خبر: 824341
هشدار جدی به یارانه‌بگیران؛ گول پیامک یارانه جعلی را نخورید!

همزمان با برنامه های جدید دولت برای گستره دایره یارانه‌ای نقدی و کالابرگ الکترویک بازار پیامکهای جعلی با عناوین غیر واقعی در خصوص یارانه داغ شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، در روزهای اخیر همزمان با برنامه های تازه دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی شاهد ارسال گسترده پیامکهای جعلی در خصوص یارانه از سرشماره های ناشناس هستیم.

به عنوان مثال یکی از این پیامکها  در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده برای مشاهده یارانه معیشتی  از طریق لینکی در داخل پیامک قرار داده شده پیگیری انجام شود. این درحالی است که به وضوح یک لینک مشکوک با ادرسی نا معتبر در این پیامکها  قرار داده شده که احتمالا  هدف ارسال کنندگان ان سود جویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز توجه داشت که بعد از اردیبهشت ۱۴۰۱ و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، یارانه معیشتی که از سال ۱۳۹۸ برقرا شده بود حذف گردیده و به صورت یکجا یارانه های نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب یارانه بگیران واریز میشود.

هشدار جدی به یارانه‌بگیران؛ گول پیامک یارانه جعلی را نخورید!

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص عدم  لینکهای الوده و  مشکوک که در قالب پیامک ارسال میشود هشدار داده شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد فرهادپور IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    0 0
    از روزی که یارانه نقدی توسط دولت اعلام شد وبه حساب سرپرست خانواده واریز می‌شود بنده هرماه در روز بیست انرا دریافت کردم ولی متاسفانه در بهمن ماه سال جاری هنوز این یارانه بحساب اینجانب واریز نشده است علت آن چیست وبایدی به کجا مراجعه شود

    پاسخ سایت: سلام. امروز خبر رسید که تاریخ پرداخت یارانه‌ها تغییر کرده و به زودی واریز می‌شه. اگر قصد پیگیری دارید به این سایت مراجعه کنید؛ «برای پیگیری پرداخت یارانه باید وارد سامانه «حمایت» به آدرس hemayat.mcls.gov.ir شوید و کد ملی، سال تولد و شماره حساب واریز یارانه را وارد کنید. افرادی که شامل دریافت یارانه نیستند، باید بار دیگر ثبت‌نام و اعتراض خود را اعلام کنند.»