۰ نفر

فرماندار تایباد خبر داد؛

افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۲۲ میلیاردی در تایباد

۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱:۳۲
کد خبر: 824258
افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۲۲ میلیاردی در تایباد

فرماندار تایباد گفت: در نهمین روز دهه فجر و با حضور معاون استاندار خراسان رضوی، ۲۰ پروژه عمرانی و زیرساخت شهری با اعتبار بالغ ۴۲۲ میلیارد ریال در تایباد افتتاح شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، مهدی شیردل اظهار کرد: در نهمین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با سفر معاون امنیتی و انتظامی استاندار خراسان رضوی و مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان بیش از ۲۰ پروژه عمرانی و زیرساخت شهری در حوزه‌های آموزشی، درمانی، ورزشی، زیرساخت شهری و اقامتی، گردشگری در تایباد افتتاح شد.

فرماندار شهرستان تایباد افزود: در دولت سیزدهم ۹۰ کلاس کلنگ زنی و همچنین ۵۰ کلاس نیز به بهره برداری رسید، همچنین در دولت مردمی آیت الله رئیسی سه زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که آخرین مورد آن عصر امروز در شهر کاریز افتتاح شد.

وی گفت: نگاه ما بر اعتلای کیفیت آموزش است، اصلی ترین دغدغه معلمین عزیز یکسان سازی حقوق بود که در همین دولت با نگاه به زیر ساخت آموزش، محقق شد.

شیردل تاکید کرد: منطقه آزاد یکی از فرصت‌های ویژه ما در تایباد است و این موضوع را باید به سمت و سویی ببریم که همه مردم از آن بهره مند شوند.

فرماندار شهرستان تایباد با بیان اینکه در دهه فجر ۲۴۰ میلیارد تومان پروژه جهت خدمت به مردم شریف شهرستان آماده بهره برداری است، گفت: رویکرد انقلاب اسلامی خدمات عادلانه به مردم ایران اسلامی است و از چله دوم انقلاب رویکرد جدیدی در عرصه خدمات دولت‌ها توسط مقام معظم رهبری تعریف شد، توجه به خدمات عمومی و عمرانی به روستاها است، به طوری که ۸۰ درصد پروژه‌ها و اعتبارات مربوط به روستاها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha