۰ نفر

امام جمعه گرگان: امام خمینی ایران را از حیات خلوت آمریکایی‌ها خارج کرد

۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۱۵
کد خبر: 824072
امام جمعه گرگان: امام خمینی ایران را از حیات خلوت آمریکایی‌ها خارج کرد

امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه امام خمینی با انقلاب خود ایران را از حیات خلوت آمریکایی ها خارج کرد، گفت: ۲۲ بهمن یک امر جامع است که باید همه حضور داشته باشند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: در قرآن آمده است اگر رابطه انسان با خدا دچار مشکل شد باید این رابطه ترمیم پیدا کند.

امام جمعه گرگان گفت: امیرالمومنین همه انسان‌ها را به تقوا دعوت می‌کند چراکه تقوا موجب نجات انسان از مهلکه‌های دنیا می‌شود و در آخرت بهشت را به تقوا کاران وعده می‌دهد.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: انقلاب اسلامی که به واسطه حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید دنبال کننده راه انبیا الهی است.

نورمفیدی با اشاره به اینکه امام خمینی با انقلاب خود ایران را از حیات خلوت آمریکایی‌ها خارج کرد، اظهار کرد: ۲۲ بهمن یک امر جامع است که باید همه حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم مشکلات موجود در کشور ما را از اصل قضیه دور کند و ما باید از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت کنیم. این موضوعی است که در تاریخ پیش آمد و اگر حضرت علی (ع) را مردمانش تنها نمی‌گذاشتند مشکلات بعدی آن زمان هیچ گاه پیش نمی‌آمد.

امام جمعه گرگان گفت: اگر مردم در زمان امام حسن (ع) ایشان را تنها نمی‌گذاشتند حوادث تلخ رخ نمی‌داد که همه اینها امروز باید برای ما الگو شود و ما را نسبت به مسائل آگاه کند.

وی شرایط امروز کشور ایران را خاص و ویژه دانست و افزود: امام بعد از آن همه آوارگی و تبعید آمد تا ایران از اقتدار برخوردار شود.

نورمفیدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن در حال توطئه است و سعی دارد در موقعیتی ضربه‌ای سخت به انقلاب اسلامی ایران وارد کند که مردم انقلابی ما با حضور گسترده خود در مناسبت‌های مختلف می‌توانند تمام این توطئه‌ها را خنثی کنند.

وی با اشاره به اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر شناسایی کردن عوامل اطلاعاتی و جاسوسان موساد در سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا و ۲۸ کشور این قاره‌ها، افزود: شناسایی مراکز حساس نظامی رژیم صهیونیستی در آن کشور و برنامه‌ها و هدف‌های آنان، باعث شد تا آن کشورها به سمت ایران تمایل نشان دهند و این اقدام، رژیم صهیونیستی را بیچاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha